loop="-1" > بایگانی تیر ۱۳۹۳ :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

جهش  40 کیلومتری  کارخانه آهن و کک !!!!!!!!!!!!

بعد از درج اخباری  مبنی  بر سرمایه گذاری  یک سرمایه گذار در  بخش  تسوج  و ایجاد کارخانه تولید فولاد و کک ، حالا اخبار  شنیده شده در  این حوالی  اخبار  خوشی  نیست و شنیده می  شود که این کارخانه  سر از  شهر  وایقان درآورده است !!!!!! چه جوری؟ عرض  می  کنم   

۱۱ نظر ۲۲ تیر ۹۳ ، ۰۸:۲۷
خان چوبان

گلشن راز : خیرمدرسه ساز آقای حاج ابراهیم ساعدی دومین کلنک مدرسه خودرا باحضور مسئولین استانی وشهرستانی به زمین زد .

به  گزارش خبرنگار گلشن راز ازشبستر خیر مدرسه ساز حاج ابراهیم ساعدی کلنک دومین مدرسه شش کلاسه خود را با نام آموزشگاه حاج اسدالله ساعدی باحضور مسئولین استانی وشهرستانی این بار درشهرخود زادگاه پدری مقام معظم رهبری شهر با فرهنگ خامنه به زمین زد ایشان اولین مدرسه خودرادر روستای علی بیگلو ساخته بودند از خداوند برای این عزیز خیر آرزوی توفیق روز افزون را خواستاریم.

از  این دست اخبار  در  سراسر کشور  کم نیست و از  این دست  آدم ها . 

اما در  تسوج : 

    با وجود  خیل افراد دست اندر  کار  و متمول  به جز  یک مورد توسط  دکتر  ایرانی   موردی  یافت نمی  شود . حتی  سرمایه داران ساکن شهر  نیز  حسی  به این قبیل کارها ندارند . همیشه با خود فکر  می  کنم آیا  کم هستند آدم هایی  که  می  توانند در  تسوج مدرسه که هیچ کارخانه بسازند یا مجتمع تفریحی   و یا خدمات تفریحی  که  درآمد هم داشته باشد  . مثل استخر  سرپوشیده که مسلما برای  خودشان هم درآمد زا خواهد بود . یا کارخانه بسته بندی  خشکبار   که باعث  شود به جای  کار  کردن  و خدمت رسانی  به کارخانه های  جوار  برای  خود کار  کنند و هم  نام تسوج بر خشکبار  تسوج بخورد نه نام های  دیگر  .......!!!!  اما نمی  دانم چرا آنها که ندارند  بیشتر  به فکر  شهرشان هستند  شاید اگر  آنها هم طعم پول  را بچشند  از  فکر  شهر  درآیند و  به فکر  جیبشان باشند . آن هم به طوریکه در  خانه بنشینند و  حسابشان کار  کند همنطور  راحت !!!!!!!

۸ نظر ۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۴
خان چوبان