loop="-1" > دِدی دِدی ملائکه اولار....؟ :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

دِدی دِدی ملائکه اولار....؟

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ


امروز  بعد از  مدت ها   دست به  صفحه کلید  بردم تا کسی  خدای  نکرده فرض  موت ما رو نکنه . 

به نظر می  رسد علیرغم تمام تلاش  ها  و دوندگی  ها ، شورای  شهر  و شهردار تسوج بیشتر  اهل وعده بوده اند تا  عمل . 

همگی  شاهد تلاش  و کوشش  شورای  اسلامی  شهر  برای رفع محرومیت ها از  جلوه این شهر  محروم  هستیم ولی  در  این برهه از  زمان که حدود 9 ماه از  شروع کار گذشته است ، به جز  حل  مشکل غسال و غساله و  همچنین تغییر در  نورپردازی  بعضی  خیابان ها و همچنین ادامه کار " اداره برق " و شهردار قبلی در  اجرای طرح روشنایی  خیابان ساحل جنوبی  چیزی  به چشم نمی  آید .

وقتی  همه دل  به وعده هایشان بسته ایم- وقتی  دل به طرح هایشان بسته ایم- وقتی  دل به ائل بیر تسوج بیر- بئش  بیرشان بسته ایم- ظاهرا آنها به سادگی  از حرفشان می  گذرند و به سادگی   طرح هایشان را رها می  کنند و حتی  به بئش  بیرشان هم عمل نمی  کنند . یقینا من و شما هم اگر  به جای  شورای  گرامی و شهردار عزیز بودیم  ، به محض  دیدن سختی  راه اراده مان ته می  کشید .ولی  یادمان نرود وقتی  وعده ای می  دهیم عده ای  را منتظر می  گذاریم و اگر  اعتماد آنها و رایشان و  انتظارشان برایمان اهمیتی  دارد یا نباید وعده بدهیم و یا نباید کوتاهی  کنیم .

حال من چند سوال کوتاه از شما دارم ؟ 

- از  خانه های  باقی  مانده بر سر  راه خیابان شهید مطهری  که قرار  بود تا خرداد ماه به خیابان تبدیل شوند  چه خبر ؟ 

- از  بهسازی  مزار  شهدا چه خبر  ؟ امروز  سوم خرداد  سالروز  فتح خرمشهر  است .

- از  اداراتی  که قرار  بود دو ماه دیگر  مستقر  شوند چه خبر ؟((در  دفترتان بعد از  مطلب  رقص  و فیض قول دادید  اگر  یادتان باشد))

- راستی  یک ماه مانده تا  افتتاح  فاز  اول پارک مسافر  .چه خبر از  پارک مسافر ؟ 

- از  مجتمع  اداری  - رفاهی  - تفریحی  چه خبر ؟ (شروع طرح بعد از  اتمام دهه فجر)

-  از  گزارش  هایتان چه خبر ؟

- شما قول داده بودید که یک جوان تسوجی  را در  سمت معاون شهردار  برای  آینده این شهر  تربیت کنید  راستی  کسی  را انتخاب  کردید ؟

-از طرح هادی شهر تسوج که قرار بود در بهمن ماه به تصویب برسد و در روی سایت شهرداری قرار بگیرد چه خبر ؟؟

- آقایون شهردار و شورا کلا چه خبر ؟؟؟؟

کاش  فقط  به یکی  از  وعده هایتان عمل می  کردید و آن وقت به قول شهردار  عزیز امید ها به این شهر  و مردمش  باز  می  گشت .

 و یک سوال خارج از  قول هایتان :

 چرا در  مورد  بلوار معلم دیزج شیخمرجان اقدامی  نمی  کنید ؟ مصداقی  مستعد برای مطلب  جادوی  عدالت آغ داش 

دریغ از  یک طرح عمرانی  در  این شهر  به جز  پژوهش  سرای  دانش  آموزی  آموزش  و پرورش  به همت شهردار بسیار  گرانقدر  در  40 منطقه استان !!!!!!!!!

ضمنا پیشنهاد داریم  در  قرن  حاضر  که هر  موبایل یک دوربین ناب  دارد عکسی  به عنوان  یادگاری  از  دیدار  تسوجیان مقیم تهران و همچنین با حجت الاسلام والمسلمین واعظ  موسوی  تهیه می  کردید و در  سایتتان  می گذاشتید  دقیقا همانگونه که از  دیدارتان با تسوجیان مقیم ارومیه گذاشتید .(شما که گوشیتون از اوناست)*


به نظر می  رسد منتقدین شهر  به اندازه کافی  سکوت کردند . 

خدایا چنان مکن که شورای  شهر  و شهردار  ما نمادی از مسئولین پر سر و صدا و  بی  نتیجه باشند .

در پایان از  شورای  عزیزمان خواهش  داریم  همانگونه عمل کنند که از  آنها انتظار  می  رود  چراکه آنان به عنوان چهره های  مردمی   و جوان های  ناب  انتخاب  شده اند و امید مردم محروم به قدم های  آنها بسته است . بنابراین  لطفا امید ما را نا امید نکنید . انشاء الله 

وبه مناسبت  سالروز  فتح خرمشهر  عزیز : 

شهید محمد جهان آرا:( بچه ها شهر  اگر  سقوط  کرد دوباره فتحش  می  کنیم  ، مراقب  ایمانتان باشید  که سقوط  نکند )

خادم مردم تسوج - خان چوبان/

اویون اولدوق .....


قابل توجه مردم و دوستان محترم شهردار و شورای اسلامی در زیر تمام وعده ها و محتویات  نشست خبرنگاران بخش تسوج با اعضای شورای اسلامی و شهردار می باشد و به صورت مستند خدمت مردم عزیز شهر ارائه می شود تا تمامی حرفهای نماینده گان شهر و شهردار مستندا به استحضار مردم عزیز برسد!!



.............................................

۹۳/۰۳/۰۳
خان چوبان

نظرات  (۵)

یاشاسین خان چوبان ،با اینکه خودم از اهالی تسوجم ولی در آنجا سکونت ندارم بعضی مواقع فکر میکنم مردم در خواب عمیقی هستند که به چنین عملکردهایی هیچ اعتراضی نمیکنند ،بیایید به فکر آینده جوان هایمان و آینده شهرمان باشیم
پاسخ:
ممنون از  نظر لطفتان و ممنون از  اهمیت دادن  به اتفاقات وطن ، واقعا ما از  نام محروم خسته ایم  ولی  .. . 
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۲ تسوج اوغلی
با سلام
ضمن تشکر از فعالیت شما و دوستانان در زمینه اطلاع رسانی ، خواهشمندم از همکاری همشهری های عزیزمان با شهرداری و شورا در این مدت اخیر گزارشی تهیه کنید ؟ مثلا وقتی از خانه های بر سر راه صحبت می کنید آیا مردم خودشان تا چه حدی همکاری با شهرداری را رعایت می کنند؟ چرا فقط شورا ها و شهرداری زیر ذربین هست ؟ به نظرتون همکاری همشهری ها تا چه حدی موثر خواهد بود ؟
پاسخ:
ممنون از  نظرتان . مطمئنا کار  سخت است ولی   وقتی  یک بازه زمانی  مشخص  برای اجرای  طرح آن هم به صورت قاطع اعلام می  شود ، یعنی  توافقات انجام گرفته است . وگرنه به آن سادگی   و با آن اطمینان نمی  شود  که زمان تعیین کرد .
چرا مثال دیگری  نمی  زنید مثلا پارک مسافر  : برای  اجرای  آن که توافق  با مردم لازم نیست تا آن را هم به گردن مردم عزیز بیاندازیم .
آسفالت بلوار  معلم دیزج چه ؟ 
طرح هادی  چه ؟ و . . . . .. . . . . . .. ..........................................
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۵ حمید آقا راضی
سلام
دل ما هم خونه ....
خدایا ما رو از شر شورای شهر و شهرداری صیانت بفرما
الهی آمین
برام جالب بود که دقیقا در یک زمان هر دو ما در مورد شهرداری مطلب نوشتیم ...
یا علی
پاسخ:
 سلام حمید آقا لطف کردین واقعا .  ضمنا از  مطالب  واقعا زیباتون صمیمانه تشکر  می  کنم . 
الهی  موفق باشین . 
شب و روز جنگیدیم تا گانگسترها را از شهر بیرون کنیم تا به ارامش و ابادی برسیم و فکر کردیم قصه تمام شده اما.......قبول داریم که سیاست های غلط و مسموم و ویرانگر مدیریت قبلی به این زودی ها زدودنی نیستند اما تکرار اشتباهات گذشته از سوی شهردار فعلی غیر قابل قبول است همان طور که در متن اشاره شده است شهردار قول تربیت افراد مستعد و جوان و نخبه را داده بود که کاملا بر عکس عمل نموده است هیچ تغییر اساسی در قالب مدیریت اداری مشاهده نشده است انگار در تسوج قحط رجال اتفاق افتاده.....دوم اینکه انظباط مالی نه تنها به شهرداری بر نگشته بلکه گزارشهای نگران کننده به گوش می رسد انتظار ما از شهردار انقدر بالا بود که توقع کارهای پوپولیستی و ...را نداشته و نداریم اما با وجودهمه این چالشها ما باید با صبوری از شورای جوان تسوج حمایت کنیم و انها را بیدار نگه داریم تا دچار روز مرگی و خودشیفتگی نشوند و چاره کار همین نقدهای صریح و روشن اهل قلم است سر اخر ضمن تحسین جسارت نویسنده بابت نقد مشفقانه باید از در افتادن در دام افکار لمپنیسمی به هوش باشیم و شورای جوان و درد اشنا را متقاعد سازیم که از تکرار اشتباهات گذشته غافل نگردند ....بدرود
پاسخ:
ممنون از  حضورتان و تشکر  از  نظر جامعتان . صد بدرود 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام خدمت خوان چوپان عزیز
از حسن توجه و دقت نظر جنابعالی به امور شهر و شورا وشهرداری تقدیر و تشکر می کنم
خان چوبان عزیز آن حرفها و عده ها همه وعده وعیدهای سر خرمن است که قدیما به هم می دادند وما هم به آنها عادت داریم و اصلا ناراحت هم نمی شویم چرا که شورا در اولین قدم در انتخاب شهرداری راه را آن قدر کج رفته که همان مطلب را به یاد آدم می اندازد که خشت اول گر نهند معمار کج تا ثریا می روددیوار کج .و خوب است که اکثر (دو سه تااز شوراها) به این مطلب پی بردند که (البته توی دلشان)یک کمی وشاید زیاد اشتباه کردند ولی چون شما هم شنیدید داستان آن لباسی که برای پادشا ه دوخته بودند !! و می گفتند آن لباس را حرامزاده ها نمی بینند یک پسر بچه که حرام حلال سرش نمی شدگفت که پادشاه لباس ندارد ولی مردم نمی دونم شاید هم نمی دیدند ولی بهتره بگیم می دیدند ولی ملاحظه می کردند ومی ترسیدند که بگویند و.... قضیه شورا همین است می بیند ومی دانند که کمی اشتباه می کنند ولی ..... اما شما شورای محترم شهر بدانید که نماینده مردمید نه وصی وقیم مردم شهر ما همه شان یا خودشان تحصیل کرده اند یا درخانواده اشان تحصیل کرده های فراوانی هست و خوب وبد خود را تشخیص می دهند.حرف زیاد است ولی انقدر حوصله مان رابردند که دیگر حساسیت خود را از دست دادیم باور نمی کنید به سایت شهرداری یا به سایت قدیما می گفتند درباری تسوج مراجعه کرده و عملکردشورا و شهردار با عناوین مختلف مثلا1- تعویض چراغ لامپ سوخته فلکه شهرداری و2- تعویض لامپ سوخته فلکه شهرداری به طرف خیابان امام و..... خلاصه در آخر به نظرم میاد بگم خوب فرهنگ غنی واصیل شهرمان که زبانزد خاص عام است را با آن شهردار و عملکرد خودتان به بازی گرفتید بهوش باشید که این نه رسم همشری بودن است نه دشمن بودن . در آخر ضمن عرض خسته نباشید به شورای محترم باید بگیم ما همه مساتل را از شما می خواهین نه از آن شهردار از ***** ... .ممنون از توجه تان


پاسخ:
ممنون از  حضورتان دوست عزیز و  با تشکر  از  نظرتان . انشاء الله  شورای  عزیز و زحمتکشمان این ها را حرف دل مردم بدانند نه نظر برخی  . . . . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی