loop="-1" > اختلاف ها خطرناک تر است یا ضعف ها :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

اختلاف ها خطرناک تر است یا ضعف ها

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ق.ظ

جناب  آقای  شورا  بهتر  است کمی در  مورد معنی  شوراتحقیق کنید :

  سری  به لغت نامه (سوزلوخ) بزنید :                                   

یکی  از  نقاط  عطف شورای  دوره چهارم شهر  تسوج اتحاد مثال زدنی  آنها در  بدو  خدمتشان بود  و نمونه آن اتحاد آرا در  انتخاب  شهردار   . اما چندی  است اوضاع نسبتا غمبار است  و ضرر رساننده . ضرر  اختلاف  شورا   مهمترین مقوله ای است که می  توان در  این برهه خاص  به آن پرداخت کرد البته اگر  از  سر لجبازی  و از  سر اصرار   طرح  تجاری  جدید در  زمین شهرداری  را بتوانیم  و بخواهیم که فراموش  کنیم . این اختلاف ها هر چند برای اهل  خبر و  انتقاد طعمه های  خوش  مزه ای  بروز  می  دهد اما اگر  از  بعد  عمران شهر  بررسی  شود ضرر های  عدیده ای  خواهد داشت . چنانکه 6 سال از  عمر  این شهر به خاطر اختلاف  شورای  پیشین با شهردار  سابق یا با خود به هدر  رفت و  اکنون چیزی  جز  افسوس  برای  ما عایدی  نداشته است . پس  از اینکه شورای سوم کار  خود را به پایان برد  بئش  بیر تسوج بیر ها و  اعتلاف  یئدی  مین و بیر  مردم را خوش بین به آینده کردند اما امروز   با دیدن این احوال  باید از  خوش  بینی  خود پشیمان شویم ظاهرا .

دوستی  می  گفت از  شورا هم انتقاد کن و  مخصوصا از بنده . امروز  به پیشنهاد دوستم لبیک می  گویم چرا که شورای  شهر  شدیدا نیاز  به انتقاد دارد .  آیا  آن روز  که به عنوان یک  شهروند عادی  از  عملکرد شورای  پیشین انتقاد می  کردید را به یاد دارید ؟

آیا از  هدف های  خود برای  ثبت نام چیزی  به یاد دارید ؟

آیا از  خواسته های  مردم  چیزی  یادتان است ؟ 

آیا می  دانید جمعیت مهاجران دیزج شیخمرجان  در  این سالها جمعیت این منطقه را تحت الشعاع  قرار داده است ؟

آیا می  دانید  امروز  یکی از  روزنه های امید شهر تسوج یعنی  پادگان دیگر  کور  شده است ؟

آیا شما می  دانید  شهر  تسوج الان باید خود را با خامنه و کوزه کنان و وایقان مقایسه نمی  کرد ؟

و چه شده که امروز  برای  اعمال نظر خود در  شورای  پنج نفری  حاضرید اطلاعات  به دست کسان خاص  بدهید ؟

چه شده که امروز  یکی  از  شما عملا  عضو شورا نیست ؟ 

جناب شورای  محترم با شما هستم : مگر  برای اینکه تسوج را به آنچه که باید بود  برسانید نیامده بودید ؟

مگر  برای  اینکه تسوج فرمانداری  شود نیامده بودید؟

بهانه جویی  ها را کنار  بگذارید و به وظیفه تان عمل  کنید

امروز  این ها را می  نویسم که فردا  بعد از  اتمام مدت  چهار  سالتان  از  شما انتقاد نکنم  و شاید که رسالت اصلی  تان را به یاد بیاورید .

جناب  آقای  شورا  روزی  اگر  بنده پیشنهاد الحاق  زمینم  به طرحی  را بدهم که  حق  شهروندان و حق  شهرداری  در  آن پایمال شود  چه می  کنید ؟

آیا برای اینکه صبح تا شام پای  صفحه وبلاگی  نایستم و هی  نظر های  گوناگون ندهم  قبول می  کنید ؟

آیا برای  اینکه علیه شما تبلیغ نکنم باج می  دهید ؟

مسلما اگر  این کار ها را  بکنید  باید نماندن را ترجیح بدهید .

یا راه دیگری  را بر می  گزینید  و کاری  میکنید که فردا روز  شما و تسوج سربلند باشند ؟

امروز  آیا به خاطر اینکه که شما فکر  می  کنید نظرتان مهم تر  وصحیح تر  بوده تحریک به طومار  نویسی  میکنید  و یا اطلاعات به دیگران می  دهید و سند هم به همچنین که خواسته شما عملی  گردد ؟

امروز  اگر  هر  طرحی  حتی  طرح فرمانداری  تسوج که مهمترین دغدغه مردم تسوج  است رو به زوال رود بدتر  از آن نیست که شورا در  حرف هایش  با اعضای  خود لحنی  به جز  لحن دوستی  انتخاب  کند . 

حتما شما هر  کدام مدیر یک خانواده هستید و باید این را بدانید که در  درون خانواده مسائلی  پیش  می آید  که کسی  نباید آن را بداند .اگر  از  درون خانواده بپاشی  دیگر  نمی توانی  خودت را جمع کنی  .

به خاطر خدا و به خاطر وعده هایی  که به مردم داده اید امروز   و امروز  ها را فدا نکیند  که فردا نزدیک  است و در  آن روز  است که حساب ها می رسد و اگر  چیزی  برای  حساب رس  نداشته باشید شرمنده خواهید شد و  شرمندگی  معنی  شرقی  گناه ، چیزی  است که نخست وزیر ژاپن از  سر آن دست به خودکشی  زد .

از  این که بگویم بعضی  از شما بازیچه شده اید شرمگینم .

در  پایان جمله ای از  علی کریمی  که چند روز  پیش  گفته است را بازگویی  می  کنم :

((اگر  نمی  توانی  خدمت کنی  برو تا خیانت نکنی))


خادم مردم تسوج - خان چوبان 

...........................................................................................................................................................




۹۳/۱۰/۱۲
خان چوبان

نظرات  (۱۸)

ممنون خان چوبان
حالا باید مطمئن شد که همه کسانی که انتقاد می کنند دنبال منافع شخصی خود هستند امیدوارم روزی شما هم متهم به داشتن منفعت شخصی نشوید .
پاسخ:
انشالله 
جناب -شهر -مطابق نظر تو کسی که انتقاد کنه دنبال منفعت شخصی خودشه حال که خان چوبان عزیز تر از جون انتقاد نمی کنه که متهم به داشتن منفعت شخصی شه .
اما برگردیم عقب چرا -خان چوبان سال پیش اولین رسانه ای بود که به سفردسته جمعی اعضای شورا وشهر داربه کیش و.... اعتراض کرد وچون جوابای دریافتی رو موجه تشخیص داد الانه که تمامی موارد حتی خیلی رنگین تر از سال قبله -موجه ترتشخیص میده!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنون و سپاسگذارم  که ما را همراهی میکنید . علامت سوال  هایت را می فهمم  و دوست دارم شما نیز  ما را نقد کنید  مطمئنا ما هم عاری  از  اشتباه نیستیم 
 اطلاعات بنده کمتر  از  دیگران نیست ولی  یک چیز  را همیشه در  انتقاد هایم مد نظر قرار  داده ام و  آن اوضاع و احوالی  است که در  آن انتقاد می  کنم .
نمی  خواهم با انتقادی  هر  چند حق  فضا  را متشنج تر  نمایم  چرا که در  آخر  چیزی  که از  فضای  نا آرام و متشنج  عاید شهرمان می  شود  بی  بهرگی است .
موارد زیادی  برای  انتقاد هست همانطور  که در  مطلب  نیز  اشاره کردم  خوراک خوشمزه زیاد است  اما مگر  بنده وبلاگم را بیشتر از  شهرم دوست دارم ؟
  از  شما خواهش  دارم که ایرادات بنده حقیر را  به طور  شفاف بیان نمایید و بنده نیز در  عوض  دست شما را می  بوسم.
خان چوبان محترم منظور از این جمله چیست؟

جناب آقای شورا روزی اگر بنده پیشنهاد الحاق زمینم به طرحی را بدهم که حق شهروندان و حق شهرداری در آن پایمال شود چه می کنید ؟

پاسخ:
این هم سوالی  است مانند سوالهای  دیگر  همشهری  و این یک فرض  است .
من اولین باری است که نظر می دهم و از خلق بد بعضی از مردمم در تسوج زندگی نمی کنم
اینجا یا انقدر بی خیالیم که مسئولان بی خیال می شوند و یا نقدر سخت گیریم که مسئولان فرار را بر قرار ترجیح می دهند .
ضمنا اکثر مطالب زیبا و به حق شما را امروز خواندم و از افرادی مثل شما در شهرم خرسندم
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۰ دختر شهر
وقتی یادمان می رود که در دنیا برای آخرت آمده ایم دنیا را چنان می گیریم و آخرت را چنان رها می کنیم که انگار آخرت طعمه دنیاست .
می گویند در ساختمان قدیمی شهر داری یک سنگ سیاه پیدا شده که عامل اصلی محرومیت شهر است . به زودی این سنگ سیاه به شبستر انتقال خواهد یافت .
بعضی ها طرح سرنگونی شهردار را ریخته اند اما بدانند این طرح در این زمان جز ضرر برای تسوج چیزی به بار نخواهد آورد .
اقای فاضل طرح نمی خاد خودشون میدونن چیکارا کردن شهر را ویران کردنداگر انصاف داشته باشد خودش میره در تسوج 1000نفر از این بهتر هم پیدا میشه.با تشکر
من فکر میکنم تمام منتقدان این طرح با خود طرح مشکلی ندارند ،اساسا با اشخاص مشکل دارند یکی رقیب شورا بوده تلافی میکند ،یکی فکر میکند قیمت مغازه اش پایین میاید یکی فکر میکند که قیمت مغازه هایی که قرار بود در فلکه شهرداری بسازد پایین میاید ،یکی با شخص شهردار مشکل دارد ،یکی نتوانسته زمینهایش را تفکیک کند ،یکی ده سال قبل با پدر شورا دعوا شده الان تلافی میکند ،حالا ما ماندیم در مشکلات شهردار قبلی و شهردار جدید (که واقعا هم مشکل دارند)،نه سال با شهردار قبلی جنگیدیم و 4 سال با این شهردار می جنگیم کی وقت پیشرفت است.وقتی هم که میخواهد طرحی اجرا بشود بهترین مکان برای تسویه حسابهای شخصی میباشد .
اختلاف واقعاً خانمان سوز است و انشاء الله بعد از یک مقطع زمانی اتحاد دوباره در بطن شورا ایجاد شود و کارها برای پیشرفت تسوج و منطقه به جلو حرکت کند . خدا نکند که ما و خود شورا تمرکز را به هم بزنیم و عدم تمرکز فکری در شورا برای شهرمان و در نهایت برای بخش تسوج مضر خواهد بود . بیایید از تکروی ها دوری کنیم و برای اعتلای نام شهرمان تسوج به همران روستاهای بخش تلاش کنیم و اینگونه خود در دامن مشکلات نیندازیم و طوری عمل کنیم که روستاهای اطراف به ما اطمینان کنند و در آینده در انتخاب یک نماینده از بخش دست یاری ما را پس نزنند .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خان چوبان از اینکه انتقاد می کنید فکرت از مهدی وعبدالرحمن فا صله گرفته خوشحالم چون فکر می کردم فکرت به لحاظ نام وبلاغت به لحاظ شغل وتخصص مهدی یکی بود ولی حالا می فهمم نامت از روی شجاعت است مشکل شهر ما عوام فریبی شهردار وشورای ماست که مثل سرطان به شورا سرایت کرده کا گاه اموزشی اینها در جای دیگری است شنیدهام که به شهرداروبعضی اعضا ورییس شورا ***** ****** ******* ** *** ** ** *****
پاسخ:
دوست من سلام به شما 
ببخشید از  اینکه  بخشی  از  نظرتان را حذف  کردم چرا که به خاطر شنیده ها نمی  توان  قضاوت کرد و باید سند پیدا کرد . 
مشکل ما مشکل مخالفت با طرح نیست مشکل ماشورا بدون تحقیق و یا مشکل شخصی با شهردار قبلی و از روی لجبازی این شهردار را به شهر تزریقکرده از روی ناچاری، به گفته امام راحل نگذارید مملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد
اینبارم طرخ واسه کلمبور ؟!! آخه مگه طرخ های قبلی رو که مفت از بقیه گرفتین اجراش کردین؟آخه تا کی می خواد این آقای شهردار با این حرفاش مردمو فریب بده ؟
سلام دوست عزیز لطف به وبلاگ ما هم سری بزنید و اگر قابل دانستید همراهی کنید .http://tasoujman.blogfa.com/ با عنوان تسوج
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۱ رسول ماشاالهی
اگر به اساس نظام و شخصیت‌ها و نقد‌های تند و تیز کاری نداشته باشیم (که بنده جراتش را هم ندارم سوای سواد)، نوشتن با اسم واقعی خیلی هم چیز خوبی‌ست. این‌که مستعار می‌نویسیم، باعث ایجاد و رشد یک شخصیت مجازی می‌شود که تکه‌ای از ماست، بخش تند و تیز و گاه برندهِ شخصیت ما که گاهی باید رهایش کرد تا حرفش را بزند وگرنه خودمان را می‌درد. وای به روزی که این شخصیت آن‌قدر رشد کند که جلو شخصیت اصلی‌مان قد علم کند و بخواهد جایش را بگیرد، آن وقت باید فاتحه مرور کنیم و خاطره.
پاسخ:
ممنونم از  حضورتان
اینها همگی وسیله است برای  اینکه کاری  برای شهرمان کرده باشیم . با فرمایش  شما کاملا موافقم  موافق  اینکه وسیله ها نباید هدف  را تحت الشعاع قرار  دهد. اگر  از  ما ایرادی است وظیفه دوستان است که ما را روشن کنند و ما مشتاقانه  چشم و گوش  به دوستان می  دهیم .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقای رسول ماشالهی اینجا تسوج است * ******* ***** اینجا نمی توان با حقیقت سخن گفت چون تسوج جای کوچکی است و مردم همیشه رویاروی هم
علی رغم تبلیغات ارایه شده که شهرک اختصاصی صنعت مس در تسوج احداث خواهد شد وتوسط فرماندار محترم ومحبوب ومعزز هم عنوان شد متاسفانه با دخالت های بعضی ها که پست های عالی رتبه منطقه ای واستانی هم دارنددر سند تدبیر توسعه شهرستان شبستر در استانداری این موضوع تصویب نگردید بعضی از این عالی مقامان قبلا موافق برچیده شدن دانشگاه آزاد تسوج تحت عنوان اسقرار جهاد دانشگاهی بودند الانه هم زهر خودشون رو این جوری ریختن.
پاسخ:
کاملا دریافتم منظورتان با کیست  و صد متاسفانه ایشان به جز  سر افکندگی  برای  شهرستان چیزی  ندارند .
توانا:
من فکر میکنم تمام منتقدان این طرح با خود طرح مشکلی ندارند ،اساسا با اشخاص مشکل دارند یکی رقیب شورا بوده تلافی میکند ،یکی فکر میکند قیمت مغازه اش پایین میاید یکی فکر میکند که قیمت مغازه هایی که قرار بود در فلکه شهرداری بسازد پایین میاید ،یکی با شخص شهردار مشکل دارد ،یکی نتوانسته زمینهایش را تفکیک کند ،یکی ده سال قبل با پدر شورا دعوا شده الان تلافی میکند ،حالا ما ماندیم در مشکلات شهردار قبلی و شهردار جدید (که واقعا هم مشکل دارند)،نه سال با شهردار قبلی جنگیدیم و 4 سال با این شهردار می جنگیم کی وقت پیشرفت است.وقتی هم که میخواهد طرحی اجرا بشود بهترین مکان برای تسویه حسابهای شخصی میباشد .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام
هیشکی با شهردار و شورا و پدرش کاری نداره همه میخوان حقیقت رو آشکار کنن
دستگاه های کارخانه ی آسفالت تعویض شدن دستگاه های کهنه کجان ؟؟؟
و سوال هایی مثل این باید شفاف سازی بشن
تازه این فقط یه سوال بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی