loop="-1" > نمی توانم بفهممتان !!!!! :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

نمی توانم بفهممتان !!!!!

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۳۵ ب.ظ

چند روز  پیش  مطلبی  در  انتقاد از  فحاشی  یکی از  اعضای  شورا به یکی  از  منتقدین شهر  منتشر  کردیم و از  ایشان گلایه نمودیم اما  ظاهرا بعضی  ها  مدام تخریب  را با  انتقاد  در  هم می  ریزند   حال عمدا یا سهواً !!

برادر  من  ما از  شورای  محترم در  مقام شورا انتقاد کردیم و این عمل  زشت را در  خور  شان و منزلت شورا ندانستیم . اما شما دارید از  شخص  ر   انتقاد می  کنید و در  مورد گذشته ایشان  قضاوت می  کنید و حکم ارتداد ایشان را نیز  صادر  نمودید .  حال دم به دم دم از  دموکراسی  و آزادی  بیان بزنید و حقوق  دیگران را پایمال نمایید .  

اینکه عنوان کنیم فلانی  پرونده هایی  در  کل  دادگستری  های کشور  دارد.

اینکه  زحمات ایشان را در  هیات های  حسینی   زیر سوال ببریم  . اصلا مگر  ما در  جایگاه خداوند نشسته ایم که اینگونه می  گوییم .

اینکه سر شاخه  گلدکوئیست شدند و  قبلا جزو مفاسد اجتماعی  بودند.

والله ما شنیدیم یکی  که 100 تا زیر مجموعه داشته باشه  درآمد  ماهانه 41 هزار  دلاری  داشته  حالا باید  ایشون که 300 نفرو از  راه بدر  کردند یه در آمد ماهانه 123 هزار  دلاری  رو کجا خرج کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا باید بیایند و راجع به این توضیح بدهند .

و این  یک عادت است :‌ منتظر لغزش  یکی  هستیم تا  ما جملگی سرش آوار شویم 

واقعا این تخریب  است یا نقد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثل مردانی  که  وقتی   ظرفی  از  دست  خانمشان در   خانه بیفتد  هزاران کار  قابل تقدیر  وی  را نیز  لگد مال می  کنند و  او را از  کرده های  خود پشیمان نموده و روانه خانه پدرشان می  نمایند تا از  مادرش  کمی ظرف  شستن بیاموزد !!!!

واقعا این تخریب  است یا نقد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنده ضمن تقبیح  عمل  شورا  عمل  شما را که به زندگی  شخصی  افراد وارد می شوید  بر نمی  تابم .


زحمات شورای شهر  و شهردار و کل  مسئولین شهر  قابل تقدیر  است اما باید  در  صورت وجود کاستی  ها نقد شوند .

خدا حافظتان باشد . خان چوبان 

....................................................................................................................................

قورویوب دارداماریم ، گؤرنئجه قانسیزلامیشام

حؤصلم یوخدوبیرایش گؤرمه یه جانسیزلامیشام

قمه قداره لر آلتیندا چیخیبدیر بوجانیم

کسیلیبدیرامانیم ایندی امانسیزلامیشام

بیری بؤرکوم گؤتوروب باش جیغازیم لوت گؤرونور

خوتدا ، باشماقدا گئدیب آخ کی تومانسیزلامیشام




۹۳/۱۱/۱۸
خان چوبان

نظرات  (۲۳)

سلام بسیار جالب توجه بود به ما هم سری بزنید خوشحال میشوم
خان چوبان رحمت بر جد و آبادت که بسیار زیبا نوشته ای فارغ از این وری و آن وری این جماعت حتاک و از خدا بی خبر به جان دین و ایمان مردم افتاده اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند کا رهر شخص در جامعه مشخص است و شخصیت حقوقی اش کاملا مشخص اینکه بیایید ایمان مردم را با تراوی خودمان بسنجیم و کل عملکرد وی را برای رسیدن به مطامع پلیدمان هدف قرار دهیم و افرادی را با خود همساز نماییم تا به منتخبین مردم توهین شود و آنها را از کار اصلیش باز بدارند تا به هدفشان که مطامع شخصی است بعضی ها برسند آیا کار اسلامی و انسانی است کمی به خود بیاییم و خداوند حکیم را بالای سرمان ببینیم و سرنوشت شهرمان را به عد ه ای ناآگاه و خدا نترس تحت هر عنوان نسپاریم که فردا در پیشگاه خداوند قادر پاسخگویی نوشته ها و گفتارمان خواهیم بود متاسفانه همانطور که نوشته عده ای نعوذ باله خود را از خدا هم بالاتر می بینند و حکم صادر می نمایند از رای خود محافظت نماییم و به منتخبین مردم احترام بگذاریم
زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
سلام و خسته نباشید .
دوست من چندی قبل توصیه ای به شما کردم الان تکرار می کنم . اینجا جولانگاه شما ها نیست . هر چه بنویسی و هر چه تقلا کنی نمی توانی کاری انجام دهی .
توصیه ام را مکررا می گویم :
انشاالله این آخرین نوشته ات باشد .
پاسخ:
سلام و عرض  ادب  . خوشحالم که  بنده را مورد لطف خود قرار  داده اید . از  قضا یکی  از  همکارانم که لطف زیادی  به من دارد  چندین بار  این توصیه را به من کرده . ولی  واقعا سخت است .
به نقل از  دکتر  شریعتی  :‌ ترک کردن سیگار  اصلا کار  سختی  نیست . من تا به حال 20 بار   ترک کرده ام!!!!!!!!!
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۰ رسول ماشاالهی
چه بی محابا مینویسند انانیکه نه نامشان معلوم است ونه نشانشان از پشت نقاب نامهای مستعار انتخابی خود چهره متفاوت از وجود وهویت خود به زبان میاورند در حالیکه خویشتن خویش راکتمان میکنند ولی چنان بی محابا میتازند که گویی یکه تاز میدان هتک حرمت بی ادبی کامل بدون توجه به عواقب نوشته خود نشانه میروند حریم خصوصی وشخصی همه وهمه را بنام نقد یا نظر
افسوس که خود را در دنیای مجازی گم کرده ایم وازادی را با ازارونقد را باتوهین اشتباه گرفته وانچه را برای خود نمیخواهیم به برکت این نامهای مستعار بهمه تهمت میزنیم همه را متهم میکنیم در روزگاری که دوربین مداربسته در اماکن تاثیراش وعنوانش از این جمله زیبا که عالم محضر خداست ودر محضر خدا معصیت نکنید پیشی گرفته نباید انتظاری جز این داشت ...
متاسفم برای خود که باولع خواص دنبال این مطالب میگردم ومیخوانم نه برای شما وشاید بااین خواندن ونوشتن میدان را برای جولان این عده خواص مهیا میکنم ...
ما فرهنگ استفاده از اینترنت و وبلاگ ونقد را یاد نگرفته ایم تا این فرهنگ اصلاح نشود وتا زمانیکه تنها بفکر خویش باشیم وشخصیت دیگران را نشانه رفته باشیم وتا روزی که از این ازادی بیان نظر بصورت صحیح استفاده نشود وتاروزی که نقاب بر صورت پشت رایانه خود نشسته و هویت خویش را مخفی کرده وبه همه خرده میگیریم همین هست که هست ...
صاحبان وبلاگ ها وسایتها که منتقدان رامیخواهند روشن کنند ونقادان خوش دست وخوش نویس ایا تاحال فکر کرده اند در جرم وجسارت این نظر دهندگان وهتاکان و حریم شکنان که بعضی ها بنامهای ....مینویسند شریکنند قصدم متهم کردن نیست ایا واقعا به این فکر کرده اید که چرا بی نشان مینویسید وانتظار دارید دیگران نیز شمارا همراهی کنند چراکه شما مصلح جامعه وخیر خواه شهرید وبرای پیشرفتش شبانه روز زحمت میکشید وحتما انتظار لوح تقدیر راهم دارید اگر روزی کسانیکه از انها انتقاد میکنیم بخواهند جواب انتقاد شمارا حضوری ومستند بدهند به چه نامی ونشانی برای پیدا کردن منتقدان دعوت نامه بفرستند چه بنویسند واقعا اگرشما بودید چه میکردید وچسان اینها را در محلی جمع میکردید من که نمیدانم نشانی ...و...و...و..و..و..و..و ..کجاست وکیستند ..
قانون اجازه انتقاد میدهد وهمه اماده اند به نقدها گوش کنند چه دسوزانه باشد چه سازنده چه ازروی نا اگاهی ولی دلیل این همه پنهانکاری شما چیست
شما اگر میخواستید منتفدیرا متقاعد کنید دنبال چه کسی میگشتید ایا بنظرم نام ...فلانی میباشد ادرس درستی است انتقاد نه پنهانکاری میخواهد ونه چماق ونه زور بازو ...
اگر قرار باشد نظر همه نظر دهندگان شما بی کم کاست در وبلاگ شما درج گردد دیگر نیازی به تایید شما نبود شماها باید دقت کنید که به کسی توهین نشود درنهایت کاری نکنیم هتک حرمت جسارت بدیگران رایج شود چون روزی دامن ماوشما راهم خواهد گرفت بی برو برگردد
ودیر نیست برداشت انکه کاشتیم حال این شما واین میدان یکه تازی.....
پاسخ:
چه زیبا نوشته اید و واقعا قلم  من و او و ایشان در  میان قلم های  زیبای  مثل شماها گم می  شود . به کرات نظر زیبایتان را خواندم . جناب  رسول   افتخار  می  کنم همشهریانی  به روشنی  شما دارم  ولی حیف که عده معدودی  هستید . به راستی  میدانم  به خاطر نوشته هایم  چه حاشیه هایی  برایم ایجاد شده و چه حاشیه هایی  برای  فرزندانم ایجاد خواهد شد .  شما نیز  نیک می  دانید   به خاطر نوشته  هایم که از  همه انتقاد کرده ام  تاوان داده ام و می  دهم و خواهم داد .
در  فضای  مجازی  منتقد همواره زحمت کش  اصلی  است و نظر دهندگانی  که پشت  صاحب  وبلاگ گم می شوند  و در  واقع مدیر وبلاگ را جان پناه خود می  کنند . حال که بنده نظر شما را هر چند با نام خودتان تایید  می کنم یعنی  حرفتان را پذیرفته ام و  مسئولیت های  بعدی آن مال من است .
این مدیر وبلاگ و یا سایت است که مسئول  تمام نظرهای  تایید شده در  آن است  در  حالی  که او سپر  شده ، بعضی  ها  حتی  اگر  نظر  به حقی  هم داده باشند  بارها می  گویند  فلان نظر دهنده من هستم ولی  تورو خدا اسممو نبرید !!!!!! در  حالی  که  منتقد هر  چند که با نام مستعار  بنویسد  در  شهری  مثل تسوج  شناخته خواهد شد  . پس  فرقی  نمی  کند با نام محمد بنویسد یا با نام  مستعار  .
اما  در  مورد  نظر دهندگان :  آزادی  بیان شرایطی  دارد و نمی  شود به بهانه آزادی  بیان حقوق  دیگران را پایمان کرد . آیا  وقتی  نظر دهنده ای  اتهامی  به کسی  زد و 20 نفر آن را دیدند  می شود  تک تک آن بیست نفر  را دید و قانع کرد ؟؟؟؟؟؟؟
علاوه بر آن همیشه  در  فضای  مجازی  افراد مغرض  هم هستند که خود را  چیزی  معرفی  می کنند که نیستند !!‌پس  بنده شخصا هر  نظری  را تایید نمی  کنم .
بنده با نام خان چوبان سعی  کرده ام مشکلات بخش  تسوج را بیان کنم   و  در  این مدت  تلاش  خود را کرده ام  اما در  این فضا هیچ کس  نمی  تواند کار  کند . باشد که روزی  مصائب  خود را به شما شرح دهم .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خان جوبان مطلبی را می گویم واقعا تو را خودا نمایش دهید اگر قرار باشد کشور روزی خدای نکرده داعشی شودهم **** * وهم خود ***** از کسانی می شوند که مردم را می سوزانندمثل مثل گوساله ملا نصرالدین
پاسخ:
خاکی  که بوسه فرشته هایی  مانند شهدا  خورده   جای  چکمه دیو ها و پلید ها نیست . 
http://satra.ostan-as.gov.ir/nazartakhasosi

همشهریان محترم چون با سند تدبیر توسعه وضعیت ده بیست سال آینده شهرستان ها وبخش ها رقم می خورد لذا خواهشا از لینک بالا سند تدبیر توسعه در شهرستان شبستر را جستجو کنید اگر کامل مطالعه فرمایید مشاهده می کنید که در سند تدبیر توسعه شهرستان --ایجاد شهرک صنایع معدنی مس بخش تسوج-- با وجود مطرح شدن از طرف مسولان محترم امردر مرحله تصویب حذف گردیده لذا خواهشا در این برهه حساس پیشنهاد هایی جامع تا دو روز دیگر(۲۵ بهمن) به این فراخوان مهم ارسال فرمایید تا بخش عزیزمان در مسیر توسعه کشورمتوقف نمانده واین راه راهموارتر همانند دیگر مناطق عزیز کشورمان بپیماید.

مثلا در زمینه های:
-تبدیل بخش تسوج به شهرستان
-استقرار شهرک صنایع مس چشمه کنان در بخش
حل مشکلات ناحیه صنعتی چهرگان وتبدیل آن به شهرک صنعتی
-ایجاد جاده تسوج به مرند وجاده تسوج به خوی
وگسترش صنایع تبدیلی خشکبار در منطقه
-استقرار پادگان در تسوج
-سرمایه گذاری در منطقه گردشگری کلمبور
-جنگل کاری دامنه کوه میشو در شمال بخش تسوج
از پروزه شهردار و شورا ها و پیمانکاران بگو داداش ؟؟؟؟؟ شهرام ها و زنجانی ها و پدیده ها این بار در تسوج ...... خاک بر سر تسوج که.......... بماند ..... افسوس...
؟؟
دروغ نامه ؟ !!!!!!!!!!! یا خبر نامه؟!!!!!!!!!!!!!!! کدام نام بگذارم ؟.!؟!؟؟؟!!!!!!!! برای صفحه کاغذی که گفتن عملکرد یک ساله ما شورای چهارم و شهرداری است . شما قضاوت کنید اسم این تیکه کاغذ را چه بذارم در این اوضاع فلاکت بار وضع مالی شهرداری ؟ چه کسی این را قبول دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعاً این آبرو ریزی دیگر چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عضو شورا که دم از حسین میزنی . !!!!!!!!!!!!!!!!! حسین رفت تا دروغ نشوند و به دروغ تن ندهد . ولی افسوس از شما..................................
خان به این شهردار بگو چراغ ها رو ، روشن کنه شبه میخوریم به این طرف و اون طرف کار دست خودمون میدیم. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۷ ائل بالاسی
میگن ریاست اموزش و پرورش عوض شده جا شو داده به دو نفر از انجمن ها خبر داری مطلب بذار بخونیم؟ بامزه هستش نه !!!!!! میگم علوفه تو این فصل پیدا میشه واسه گوسفندات اخه محله بالا فقط می برند ولی پا.... ها ات... میزند به هر حال خانی و صلاح خود را خود دانی
پاسخ:
مورد داشتیم ؟
اون نقطه چین ها رو نفهمیدم شرمنده .
درپاسخ به به خبر کار این به خبر دیگه از مزدوری وبیشرفی گذشته وشرمم میشه که وی را چی خطاب کنم فقط متاسفم ایکاش شهروند تسوجی نباشد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام به آقای ***** ****** **** ****** ********* از مخالفین سرسخت شماهستند خواهشا تایید کن
پاسخ:
چشم می  گم . 
به معاون آموزشی جدید اداره آموزش وپرورش ( آقای رفیعی ) تبریک می گوئیم و از کارمندان عزیز می خواهیم با ایشان برای نجات از این فلاکت آموزش وپرورش ومدارس هماهنگ باشند . او قبلا ثابت کرده که توانائی این کار را دارد و الا یا منطقه وفرزندان ما ضرر می بینند یا ناراحتی وتفرقه ایجاد می شود واگر دوست ندارید شاهد پیشرفت منطقه باشید لطفا استعفا دهید و رو راست با ایشان در میان گذارید ومثل ..... در پشت منمن نکنید.
سینای خان به نظرم اسمت را اشتباهی ندانسته و یا دانسته نوشته ای ولی مطلب و اطلاعاتت ماشاله کامل است و خیلی آشنا به نظر میرسی رسم نوشتن را بیاموز و از پشت پرده بیرون بیا
1000000000درصد قبول دارم.حق بیان نموده اید.کاش منتقدین شهر همچون مسعولین از روی احساسات و کنایه قلم به دست نگیرند که عاقبتش دیت و پازدن میان مرداب خاموشیست که شهرمان را احاطه کرده.
دست در دست هم دهیم به نقد نه به دشمنی،چاره ای بیاندیشیم از نو بسازیم خاک مادریمان را.
مرسی خان
حمید معصومی نژاد-قعر مرداب-تسوج
پاسخ:
همیشه گفته ام و قبول دارم که منتقد هم نیاز  به انتقاد دارد . هرکسی  که عیبی  از  ما بگوید  و ما را روشن کند  به سان استادی  است که احترامش  واجب  است . 
گینه وادار اِلَدی منده یازام،خان چوبانن یازمالاری
بوقرانلخ گجه ده فیکره سالب خان چوبانن یازمالاری

آغ داشن حالینه خاطیر پوزولوب حالو قلم
گینه بایقوش گوز آچب سوزلرینه گوتدی قلم

به خبر یوخ خبری منده توان یوخ ساواشا
اهل شوریش دَیورم تا کی یازام او ساواشا

تسوجون حرمتی وار هامّی گرح خوش دانشا
حیف هر کیم گوروری مینبری خوش،تا دانشا

ســـوزومون اخری یازدم آغ داشا بـلـکـه قالا
کــــــــیم نقد پیس دانشا قبره زمان آدی قالا
پاسخ:
به به . 
چشمانت را دوست دارم خان،زیبا میبینند،گرچه تمام از عیب ها مینویسی اما نگاه درونت زیباست.زیبا دیدنت حتما برگرفته از تفکر زیبا و عاقلانه ات آب میخورد.
قبلا ها نگاه اغ داش هم زیبا بود،حال نمیدانم چشمانش را به کدامین کینه دوخته است که بد میبیند.احساسات اغ داش بیش از نوشته هایش در وبلاکش پیداس.
جریان دلسوزی و انتقاد بعضی ها همانند مرثیه خوانی برای طفلان مسلم است.
بیخبر از انکه واقعیت چه باشدوچه هارا باید در نظر گرفت.فقط بلدیم از غصه ها مظلومیت ها بدبختی ها بگوییمو به ارامی بر سینه ی خود بکوبیم.مولا اغ داش سوار بر منبرو ما سینه زنان مینالیم 😀
پاسخ:
این نظر لطف شماست و این حرف هاست که به بنده حقیر و فرزند کوچک تسوج جرات و پشتکار  و انگیزه می  دهد . 
در شهر  عزیزمان موضوعات زیادی  برای  انتقاد وجود دارد اما  بنده  برای  انتقاد زمان و مکان را می  سنجم . می خواهم انتقادی  کنم که شهرم را قدمی  به سوی  پیشرفت سوق  دهد و مفید باشد نه اینکه  فضا را قدری هم  متشنج نماید . فکر  میکنم وظیفه مان نیز  همین است  اما از  هرگونه انتقاد  نسبت به خودم  خرسند می  شوم و دست  منتقد را نیز  می  بوسم . بعضی  دوستان بعضی  متن ها را می  پسندند و بعضی  دیگر  نیز   بعضی  دیگر  را و من سعی  دارم تا جایی  که امکان دارد ساده بنویسم و ساده  فکر  کنم .  من کسی  نیستم جز  فرزند کوچکی  از  شهر  تسوج که صادقانه کوچک همه مردمش  هستم .
اما در  مورد کینه :
امام علی ع می  فرماید : قلبهایتان را از کینه پاک کنید که این درد مهلکی است و سبب نابودی انسان می شود . وقتی  اینگونه موضع گیری  می  کنیم  ظاهرا از  روی  کینه است  روی  سخنم با بعضی  از  افراد است که پشت منتقدین شهر قایم می شوند و نظراتی  میدهند که بوی  عصبانیت می  دهد  و این باعث  موضع گیری  های بعدی  خواهد  شد و مسلما منطق  را از  انسان خواهد گرفت .
ممنونم از  شما به خاطر حضورتان که باعث  دلگرمی  حقیر است .   
با سلام به تسی ای فرزند پاک اندیش تسوج خیلی نیک اندیش هستی درست است اگر انتقاد سازنده باشد پیشرفت حاصل میشود اگر کوبیدن برای درست کردن شمشیر آبدیده از آهن پاره باشد خوب است ولی کوبیدن برای یک جام آهنی جهت تبدیل به آهن قراضه باشد دور از انصاف دست بوس آنم که دلسوز شهرم باشد
ایشالا موفق و پیروز باشید 😘
تسی جان منتظر نظرات ارزنده تان در دفتر شورا هستیم
شورا،لطفتان مقبول
نمیدانم شما و همکارانتان چرا مسیری که ناهموار و چاه های زیادی دارد چراغ خاموش میرانید؟
مردم شهر تشنه آبی هستند که گوارا بودنش را شما و همکارانتان وعده داده اید.آب قبلی و فعلی شهر سنگ ساز است و بیشتر مردم شهر سنگ کلیه دارن.سنگی که شماها باید بشکنید.واااااای به روزی که مردم خود بخواهند سنگ هایشان بشکنند...
سلام تسی جان شما درست میفرمایید ولی باور کنید ناهمواریهای شهر عزیزمان بیشتر از آن است که فکرکنیم بایستی نیازهای حاد شهر مان را اولویت بندی کرده قدم به قدم در حل آن تلاش کنیم امیدواریم با پیشنهادات سازنده تان همیار همکار ما باشید
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۱ رسول ماشاالهی
برادری که بنام شورا نظر میدهی ودر شورا منتظری اگر روزی بنده خواستم باشما صحبت کنم با کدامتان همیار وهمکار باشم؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی