loop="-1" > ایام وعده وعید پیشاپیش گرامی باد !!! :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

ایام وعده وعید پیشاپیش گرامی باد !!!

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ق.ظ


این روزها  عجب  فعالیتی  شروع شده  و وقتی  داری سایت ها رو دید می زنی  تا یکی  دو خبر خوشحال کننده از  عیدی  کارمند ها و شاید افزایش  حقوق  ببینی   و شاید سبدی  یا کالایی  ؟ !  چشمت همچین به آدمایی می افته که   از  هر  دری  مصاحبه کردن  . همونایی  که  قیافشون خیلی  برات آشناس   و همین یکی  دو سال پیش  زیاد می  دیدیشون .

همونایی  که  قبلنا زیاد رفت  و آمد می  کردند  . یه بارهم اومدن گفتن ابریشم جاده میزنه یا نمی  دونم جاده ابریشم می  زنه . ای بابا چه اهمیتی  داره  مهم اینه که نه ابریشم جاده زد و نه جاده ابریشم و سر ما همین طور بی  کلاه موند .

خدا رو شکر  همه جوره لوازم و اسباب  مصاحبه هم آمادس   از  وبلاگ های  جان بر کف  جهانی  واستانی  و روستایی  گرفته تا  موضوعات همه جوره و البته از  همه مهمتر  کاردانی  در  فن بیان  . مسائل  روز  ، مسائل  دیروز  و شاید هم فردا . از  فردا یادمون باشه  باز  زیاد اسم جاده تسوج مرندو میشنویم  آخه زمان انتخاباته .



از  فردا  پادگان تو تسوج  مستقر  میشه  یا کلا بهش  پرداخت میشه .

از  فردا تمام مجتمع های  صنعتی  که تو دنیا وجود دارن  تو شهرستان شبستر  در  شرف زده شدن هستند .

 میبینید : از  فردا پامونو به هر  سایتی  بزاریم باس  قبلش  از اوشون و ایشون  و ،  و غیره ها  اجازه بگیریم .

از  فردا باز  تحقیقات و تفحصات شروع میشه .  و باز  از  فردا کلاه برداری  شرکت پژو  بازگویی  خواهد شد .

از  فردا  قیمت پراید بر می  گرده به  7200000 . باور  نمی کنید  کمی صبر  کنید .

اما چیزی  که مشخص  است  از  فردا و فردا ها باید هر  کسی  که  می  خواهد رای  بدهد  از  کاندیدای  مورد نظرش  بپرسد که  چه خواهد کرد به  شهر تسوج  ، چه خواهد کرد به روستاهای  محروم اندر  محروم دور  و اطراف این شهر محروم .

باید بپرسد که باعث  مهاجرت حدود 400 خانوار  از  روستای  قره تپه به شبستر  ، شرکت پژو بوده است ؟

باید بپرسد موج مهاجرت دیزج شیخمرجان کدام شرکت بوده است .  شرکت های  خود رو سازی  یا بی  کفایتی  مدیرانشان ؟

باید بپرسد که  آیا روستای  در  حال ترک قزلجه  به کدوم مدیر  کدوم شرکت مربوطه

باید بپرسی  که پادگان تسوج که پیگیری  اش  می  کردی  چه شد ؟

قطعا برای  این همه سوال توجیه هایی  داری  ؟و ما هم خیلی  زود توجیه می  شیم !!!!!

 

آن روزها که برای  کمک در  تبلیغات به در  خانه ای  در  تسوج آمده بودید با آن جوان بلند قامت یادتان هست ؟
همان موقع بود که به عملکردتان شک داشتم اما یکی  از  همشهریهایتان در  شهرک صنعتی  از  تواضع و فروتنی  و ایمان و کمک  شما برایم گفت که کمی امیدوار  شدم . هر  چند که تعاریفی  از  عدم توجه به دوستان قدیمیتان در  هنگام  نیاز  هم شنیده بودم .
 جناب  نماینده  اوضاع قمر  در  عقربی  است  و با توجه به اینکه دوران تبلیغات است  و شما عملکرد چندانی  نداشته اید  باید خود را بازنده انتخابات آینده بدانید . 

شنیدام وقتی  برادر  حسن زاده نماینده مرند در  تکاپو برای  کمک به شورای  تسوج بود شما  مشغول تحقیق و تفحص  بودید .

اما  هر  چه بگوییم  عملکرد شما را پشت  برگ های  تبلیغاتی  تان  بهتر  و درشت تر  و بیشتر  می  بینیم .


تیترهایی  عجیب  با عملکردی  که در  یک ورق A3 آن هم با فونت ریز جا نمی شود .

همان جا هاست که آمار  غش  و سنکوب  از دیدن این همه عملکرد بالا خواهد رفت .

اما یکی  دیگر  از  کسانی  که  خود را در صحنه سایت های  خبری  پر  بازدید همچون گلشن راز  و  خیریه قره تپه ایها  نشان داده  همان چهره آشنایی  است که در  دوره قبل هم  کاندید بود .

با وجود اینکه می  دانم حسن نیتتان برای زدودن دردهای  منطقه  زیاد است  و باز  میدانم کمک هایی  هم به برخی  ادارات و مدارس منطقه کرده اید  اما می  خواهم بپرسم برادر   آیا شما هم میخواهید فقط  با حسن نیت  کار  را به پیش  ببرید .  شما چقدر  به خود امید دارید که در  برابر  نمایندگان قدر  استان های  سمنان و اصفهان و  کرمان و . . . چیزی  هم برای  ما بیاورید  ؟

آیا امیدی  هست  یا شما هم به تحقیق و تفحص دیگری  گرفتار  خواهید شد آیا شما هم از  مشکلات بی  حد و حصر  حوزه خود غافل خواهید شد .

با توجه به اینکه جمعیت منطقه خودتان شدیدا شروع به تنزل کرده و علت آن نبود کارخانه های  تولیدی  و افول ستاره کشاورزی  در  منطقه بوده  شما چه ایده هایی  و چه وعده هایی!!!!  در  این راستا ارائه خواهید کرد .

در  این مقال  به همین ها اکتفا می  کنم  اما در  نظر دارم  این بار  در  حد توانم  در  مورد کاندیداهای  نمایندگی  مجلس  به اندازه کافی وقت بگذارم شاید که خداوند متعال خود مردم عزیز را روشن تر  نماید و اینبار  کسی  به مجلس  برود که در  موج های  بلند نمایندگان دیگر  شهرهای  بزرگ گرفتار  نگردد و به حاشیه رانده نشود .

طوری  نشود که نماینده  اصفهان دنبال درو کردن امکانات باشد و  نماینده ما دنبال درو کردن  پراید !!!!!

روزی پدری  به دختر  خود گفت : چهل  هزار  تومان  پول  این شال رو دادی   حالا پولش  هیچ لا اقل  یه جوری  سرت کن که 15  هزار  تومانش  سرت باشه . حالا خواهشاً شما هم یه کاری  بکنین چیزی  از  رایی که می  دیم دستمونو بگیره .

حالا هم بعد از  چالش  آب  یخ و تیرک دروازه  من شما رو به چالش  سکوت در  مقابل کارنامه سرتاپا اعتراض  خودمون دعوت می  کنم همون طوری  که ما در  مقابل کارنامه سراپا سکوت شما سکوت کردیم .

خادم مردم محروم تسوج - خان چوبان

...............................................................................................................................................


اوغلانلار ایچینده بارک الله بیزیم اوغلان

بیر دسته قزل گول دی ماشا الله بیزیم اوغلان

هچ صنعته علم و ادبه رغبتی یوخدور

بیر درّ گرانمایه دی هیچ قیمتی یوخدور

پاکیزه بیر اوغلان دی فقط غیرتی یوخدور

جرئتده پشیک حیله ده روباه بیزیم اوغلان

اوغلانلار ایچینده بارک الله بیزیم اوغلان


۹۳/۱۱/۱۰
خان چوبان

نظرات  (۵)

خان چوپان انها رو ندارند سنگ پا دارند فردا جنگ اصولگرا واصلاح طب میاندازند خود را به مردم تحمیل می کند
چوپان ها شرف دارند.لطفا پا پیچ آنها نشوید.فرهنگ دروغ گویی رااز برخی مسولین بی مسولیت یاد بگیرید. رونالدو را ول کن غضنفر را بچسب. پژو را ولش ،شهرستان شبستر را نگاه کن . عزیز اندکی صبر سحر نزدیک است.
زحماتی که می کشید جای تشکر دارد اما این را می دانید که به عنوان دو رسانه انتقاد خودتان شدیدا نیاز به انتقاد دارید ؟
وقت کردید کمی خودتان را مورد قضاوت قرار دهید . صراحتا شما و آغ داش
پاسخ:
سخنتان حق  است اما شیرین . در  مدت اخیر  در  وبلاگ وزین آغ  داش کلمات سیچان ، خان ، چوبان ، و خانئم را سرچ کنید . کافی است  کنترل و سپس دگمه اف را بزنید  و در  بخش  نظرات ،  خدماتی  که نسبت به بنده شده را دید بزنید .
واقعا لازم است برای  انتقاد  منتقد دیگر  را خراب  کرد ؟
واقعا به این هم فکر  کردم شاید  کسانی  بخواهند آتش  بیار  معرکه شوند  اما برادر  من  فقط  مدیر وبلاگ در  برابر  مطالب  وبلاگ مسئول  است  نه  نظر دهنده .
چیزی  که مسلم است قصد خیر  هر  کدام از  ماست اما آیا  می  توان با بهانه قرار  دادن نیت خیر  دیگری  را ضعیف   و یا حقیر  معرفی  کرد و متهم به تطمیعش  کرد ؟
آن موقع که بنده مطالب  انتقاد آمیز  پشت سر هم از  شهردار   منتشر می  کردم  ایشان ساکت بودند آیا  من نظر هایی  را منتشر کردم که ایشان را تخریب   یا متهم می  کرد ؟
همان ایشان بود که با  دوبار  تکلم با شهردار  او را (بتر ) فهمیده بود ..
از  اینکه ما را مورد لطف خود قرار  داده اید صمیمانه ممنونم .


سلام دوست عزیز
واقعا" مطالب خوب و پرباری بود
پاسخ:
ممنون  از  اینکه سر زدید .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خان چوبان نمیدونم کی هستی و چیکار میکنی ولی اینو میدونم که به قکر تسوج و مطالبی که میذاری به خیر منطقه است پس دراین راستا بکو ش و خدا همیشه به داد و ستم های که به شما وبرخی از سایت ها که از طرف بغضی ها میرسه خواهد رسید درمورد خبری که درمورد دبستان علی اشرف شنیده ام که ***** اداره به زبون انجمن مدرسه اب میخوره وبرخی از همشهری ها رو الا بالا خون کرده بنویس دراین مدت ازهمه نوشتی بجز اموزش و پرورش این **** باخودش میگه که این تسوجبرای همیشه براش میمونه؟
پاسخ:
سلام  و عرض  ارادت .
قبلا یکی  دوبار  از  آموزش  و پرورش  انتقاد کرده ام .
روی  چشمانم . من نیز این اتفاق را شنیده ام .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی