loop="-1" > بایگانی خرداد ۱۳۹۳ :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

آب درکوزه وما تشنه لبان می گردیم      

دقیقا یک سال پیش  بود که استاندار  محترم و سابق آذربایجان شرقی  خط  لوله انتقال آب  زرینه رود را به تسوج  افتتاح کرد . خبری  مسرت بخش  برای  مردم شهر تسوج و دیزج شیخمرجان و بعضا روستاهای  اطراف که قرار  بود به مرور  از  آب  این خط   بهره مند گردند . همگی  از  آینده ای  بدون مشکل کم آبی  در  تسوج خبر می  دادند . 

 از  استاندار  و فرماندار  گرفته تا .................

اما دریغ .

با خود فکر  می  کنم که شاید این خط  لوله برعکس  عمل  می  کند  و شاید انتقال از  تسوج به زرینه رود بوده !!!!!!!؟؟؟

مگر  نمی  شود خوب؟ 

۳ نظر ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۵
خان چوبان

چند روز  پیش  مطلبی  در  خصوص  پیگیری  وعده های  شورای  محترم شهر  تسوج  منتشر کردیم و مواردی  را  خدمت شورای  محترم شهر  و شهردار  عزیز یاد آور  شدیم . هر  چند شورای  عزیز شهر و شهردار  عزیز تر دقیقا همانگونه که انتظار  می  رفت  عمل  کردند و با صبر و شکیبایی  در  مقابل انتقاد ها  پاسخ گو بودند ولی  این پاسخ گویی  ها فقط  در  سایت شهرداری  در  یک مورد  به صورت غیر شفاهی  مطرح گردیده  که دقیقا عین آن خدمتتان درج می  گردد : 
 منبع این مطلب  سایت شهرداری  تسوج است .



۰ نظر ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۵
خان چوبان


امروز  بعد از  مدت ها   دست به  صفحه کلید  بردم تا کسی  خدای  نکرده فرض  موت ما رو نکنه . 

به نظر می  رسد علیرغم تمام تلاش  ها  و دوندگی  ها ، شورای  شهر  و شهردار تسوج بیشتر  اهل وعده بوده اند تا  عمل . 

۵ نظر ۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۵
خان چوبان