loop="-1" > تبعیض یا امتحان ؟اطلاع رسانی یا رفع تکلیف؟ :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

تبعیض یا امتحان ؟اطلاع رسانی یا رفع تکلیف؟

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

حدود ساعت 2/30 دقیقه دیروز  یعنی  93/12/4 بود که صدای  بلبلی  زیبای  پیامک موبایلم به صدا در آمد و من هم که خسته از  اس ام اس  های  تبلیغاتی  و اطلاع رسانی  و غیره  از  خیر  نگاه کردنش  گذشتم . شب که داشتم پیام های  نخونده گوشیم رو  حذف  می  کردم چشمم به چشم  پیامک قابل ذکری  خورد :

نوشته بود :

به اطلاع همشهریان گرامی  می  رساند  : بینایی  سنجی   از  کودکان 2 الی  7 سال  سه شنبه مورخه 93/12/5  در  روح زنده 1 و پنجشنبه مورخه 93/12/7 در  روح زنده 2
به محض  دیدن این پیام یاد پیامی  افتادم که دقیقا در  ساعت 13 روز   سه شنبه مورخه 93/11/21  به همین شماره اومده بود و 

نوشته بود :

به اطلاع همشهریان گرامی  می  رساند  : بینایی  سنجی   از  کودکان 2 الی  7 سال  سه شنبه مورخه 93.12.21  در  مرکز  بهداشتی  درمانی  تسوج  و همون روز  ساعت 13 ظهر  اس ام اس اومده !!!!!!!!!!!!!!!

البته باید بپرسیم که اصلا کسی  تونسته برای  تست مراجعه کنه ؟؟؟
یعنی  اینکه باید در  حال آمده باش  بودی  تا  فرزند دلبندت رو  مورد معاینه قرار  بدی!!
 
 تجزیه تحلیلش  سخته ولی  مسئولین محترم  یا ارزشی  برای مردم بخش  تسوج قایل نبودن  و یا اینکه فکر  می  کردند که مردم بخش  معنوی  و فرهنگی  و مذهبی  تسوج به وحی  الهی  متصل هستند و از  قضیه تست بینایی   اطلاع کامل  دارند .
حالا فرض  کنید خانواده ساکن در  روستایی  مثل  غلمانسرای  یا  هریس  یا هر کدوم از  روستاها  بایستی  در  این مورد هواپیمای  شخصی  داشته باشند یا عین بت من یا زورو  و  مرد عنکبوتی  یا . . .  خودشونو برسونند .
این قضیه با همکاری  بهزیستی  و مراکز درمانی  بوده ظاهراً  و وقتی  پیگیر   این قضیه بودیم و سوالی  پرسیدیم  شدیداً اسم ما رو جویا شدند و دلیل پرسیدنش  را .
تازه همین  هفته بود که شنیدیم  تیم های فوتبال راهنمایی  و متوسطه منطقه شبستر  با استفاده از  بازیکنان صغر  سنی  تشریفشونو بردند به مسابقات استانی  و حق  تسوج و صوفیان را هم همونجوری  قورت دادند . با بازیکنانی  بزرگتر  از  76/7/1:
سه بازیکن یک تیم بالای  این تاریخ بودند و مسئول برگزاری  مسابقات هم که شبستره  پس  کی  میخواد کنترل کنه ؟؟؟
البته اون زمونی  که ما بازی  می  کردیم هم علناً می  گفتند که (( شبیستره برزیل ده گلسه شبیستر  قهرمان اولار  !!!!!!))

و کماکان من به خودم قول  میدهم که ننویسم ولی  من به خودم بدقولی  می کنم .


۹۳/۱۲/۰۵
خان چوبان

نظرات  (۲۱)

خان عزیز از این که چندی است دم از ننوشتن می زنی بسیار ناراحتم . خان چوبان به عنوان یک رسانه فقط دردهای منطقه تسوج را می گوید پس لازم است باشد .
پاسخ:
چشم . 
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۵ حسین تیموری غرب
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای خان چوبان
با توجه به اینکه اینحانب می دانم شما و عجب یک شخصیت می باشید.
. با توجه به حرف های شما به اینجانب قرار بود از نوشتن بپرهیرید و اینجا حودتان مطلب را قرار داده و خودتان می نویسید که باید بنویسم. این یعنی شما جامعه مدنی را احمق فرض کرده و باعث می شوید هیچ کس ارزشی برای نوشنه های شما قائل نباشد.
آی پی اینجاتب5.235.79.143 می باشد و از آنجای که من می دانم. شما نسبت به انتشار آی پی اقدام می کنید که این عملکرد شما به دور از منش جوان مردی می باشد.
پاسخ:
تشکر  و ممنون .
برادر  عزیز وقتی  شما تماس  گرفتید و عنوان کردید از  رفتار  شهردار  هم مطلبی  بگذارم  همان موقع من کاملا از  نیت شما آگاه بودم . برادر  عزیز    قصد نوشتن نداشتم  و  واقعا هم اینگونه بود . اما گروه شما را هم خوب  می  شناسم  و خوشبختم که اینبار  جرات کرده اید و با نام خود پیام گذاشته اید  و بسیار  خوشحالم  از  این بابت . اگر  عاقلی  بگوید که رفتار  شما و گروهتان  به نفع تسوج است  من همان موقع شاخ در  می  آورم . البته این شما هستید که مردم را احمق  فرض  کرده اید و غرض  شخصیتان با شورا   و شهردار  را  غرض  عمومی  می  دانید . (همان قضیه وام)  اما بنده  همواره با عنوان خان چوبان نظر می  گذارم در  همه جا .
از  اینکه می  خواهید بازی  منقضی  را سر من دربیاورید می  خندم .
ضمنا   هرچند رتبه برایم مهم نیست ولی  رتبه وبلاگ خان چوبان چیزی  جر  سخنان شما می  گوید .
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۵ حسین تیموری غرب
متاسفم از دروغ های شما. من جرء هیچ گروهی نیستم. من نا حالا نظری در وبلاگ شما قرار ندام و نمی ذارم. کدام وام مد نظر شماست؟ من جزء هیچ گزوهی نیسنم...................
پاسخ:
همون وام  شهرداری  - راستی  جدول  گذاری  شهرداری  اخیرا به پیمانکار  دیگری  واگذار  می شود با خبری  یا به خبر ؟ . انشاالله که خیر است . شاید هم می  خواهی معروف  شوی  . 
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۳ حسین تیموری غرب
دل من ابن قدر بزرگ است که هیچ موضوعی را با موضوع دیگر تداخل نمی دهم . من هیچ بازی را قصد ندارم سر شما بیاورم و این از کوته بینی شما میباشد . من هیچ فعالیتی علیه شهر انحام نداده ام .که شما آم را بر علیه شهر پندار کنید.................................................
پاسخ:
اوخر  نظرت را متوجه نشدم . راستی  چرا از  فیلتر  شکن فری  گیتت استفاده نکردی  .؟؟؟؟

۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۸ حسین تیموری غرب
این چرت .و پرت ها چیه میگویید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
حسین آقا صداقت تنها پشتوانه من است و با همین صداقت فتنه هایی  بس  بزرگتر  از  این را به لطف پاسدارم خداوند  از  سر باز  کرده ام . 
خان متشکرم از دید وسیع شما نسبت به مشکلات شهر.
مرکز بهداشت تسوج یا همان بیمارستانک ما مشکلات سازمانی وسیعی دارد که باید زیر زربینش برد و راهکارهای مناسبی برای دفع مشکلاتش باید یافت،
پاسخ:
ممنون و تشکر  .
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۵ حسین تیموری غرب
با سلام خدمت خان چوبان عزیز
با توجه به اینکه شما اینجانب را به گروه خاصی ربط داده اید آیا برای این گفتار دلیل و سند مستندی دارید؟ به کدام گروه؟
با توجه به اینکه اینجانب را به انجام کارهای ضد شهر سوق داده اید . آیا دلیل و سندی دارید؟ کدام کارها؟
ببخشید آیا شما دلیلی دارید که اینجانب را به ، به خبر نسبت میدهید؟
ببخشید صداقتی که از آن دم میزنید با کدام سند اثبات میکنید؟
اینجانب برای مراجعه به بعضی از سایت ها از فیلتر شکن فری گیت استفاده میکنم و فک نمی کنم این کار زشت یا بد باشد. که شما اشاره میکنید. آیا اشکالی دارد؟
آیا سندی دارید که اینجانب غیر از نام خودم با نام دیگری مطلبی گذاشته باشم؟
شما به اسم کدام صداقت دارید به چاپلوسی ، تعریف و تمجید و به به ، چه چه مسئولین می پردازین؟
شما به فکر جیب بنده هستید یا منافع به اصطلاح منفعت طلبانه برای شهر؟
من نه از آغ داش حمایت میکنم نه از شما و نه از وبلاگ مبتدیتان و نه از شخصیتی مثل شما که دید انتقادی نداشته و نسبت به انتشار آی پی نظر دهنده اقدام می کنید. قبول ندارید؟
کدام رتبه بندی وبلاگی که نمیداند نوشته هایش چیست ؟ و کدام سمتی را وبلاگ برتر منطقه اعلام کرده است؟
کدام معروف شدن مد نظر خان عزیز است؟
بهتر نیست کمی مطالعه کرده و وبلاگ خان چوبان را بهتر ارتقاء دهید.
اینجانب خودم شاهد بودم در مغازه آقای گلشن راز خودتان مطلب را با اسم عجب قرار داده و به گلشن راز ، رفیقتان فرمودید که تایید نماید . دروغ از این روشن تر؟
پاسخ:
جناب  حسین مثل دفعه قبل من ثابت خواهم کرد و تو دست و پا خواهی  زد .
فری  گیت را زمانی  دیگری  استفاده می  کنی  راست می  گویی  .
این را هم راست می  گویی  بنده بازی  با کلمات را بلد هستم  اما دوست ندارم با آنها بازی  کنم . هر کس  روشی  دارد .
نوشته بودی  نهادی  که پول  ندارد بهتر  است که پیمانکارانش  من نباشم و کسان دیگر  باشند .
اولاً شما نه  پدر  بزرگوارتان . دوماً کسی  که به بی  پولی  نهاد مربوطه واقف است از  آن چه می  خواهد. بنابراین به نظر تخریب  می  کنی  .
راستی  من که اسمی  از  کسی  نبردم  از  کجا فهمیدی  منظورم آغ  داش  است ؟؟؟؟!!!!
یه به به و یک چه چه در  این وبلاگ پیدا کنی  من جدول  کشی  خیابان رینک شمالی  را به شما هدیه می  دهم !!!!! اگر  دست من باشد .
و . . ..
این بار آخری  است که جوابتان را می  دهم نه به خاطر شما بلکه به خاطر شخصیت خودم .
با سلام به خان چوپان مردمی ودلسوز مسا یل شهری دست مریزاد بالاخره مزدور شهر یعنی به خبر شناسایی شد البته وی ارزش بحث را نداره خون خودت را نجوشان از کوزه همان تراود که در اوست امروز روزی است که آشیان های دستهای آغشته به امتیازات خاص منافع شهری همراه فکرهای پست اربابانشان بر باد رفته واز ایشان هیچ انتظاری جز کوبیدن شورا وشهرداری نیست گرچه بنده یکی از منتقدان شورا وشهرداری هستم وبعضی از رفتارهای ایشان را اصلا نمیپذیرم ولی چون به این نوع گروهها باج ندادند بسیار خرسندم
پاسخ:
سلام و عرض  ادب 
دوست عزیز من هیچ چیز  مطلق نیست و کسانی  که منطقشان مطلق گرایی  است بی  منطق  هستند . فافکنی  می  کنند و خویش  را جای  همه فرض  می  کنند و اینگونه می  شود  و  منطقشان را نمی  توانند دیکته کنند دست به تخریب  و تهدید و تهمت و ت. . .  می  زنند و اینگونه می  شود  که به نام تسوج تبر گرفته و تسوج را می  زنند و  یا با نام اسلام داعش  می  شوند و  یا جند الله و . . .
اگر  انتقادی  از  کسی  می  کنیم مربوط  به همان مورد است  اما اگر  به خاطر یک مورد خطا  شخصیت افراد را زیر سوال ببریم ترور  کرده ایم . کاستی  های زیادی  وجود دارد اما واقعا  منابع مالی  ما طوری  است که این همه ادعا داشته باشیم ؟؟
چندین نظر ایشان را  حذف  نموده و چاپ نکردم . به خاطر شخصیت هر  تسوجی  .

حسین تیموری غرب،جدال شخصی شما و خان یه بحث خصوصیه اینجا قراره چاره اندیشی بشه برا مشکلات شهر.سر همچین مساعلی خوب نیس چنین سخن گفتن،
هرکه بد باشد یا خوب مسعول اعمال خویش است.خان بد،گلشن بد،من بد،شما بد، دیگه کی مرند تو این ولایت که بشه باهاش مشورت کردو مشکلات رو پشت سر گذاشت.
دوستان عزیز خواهشا مساعل شخصی رو ببرین بیرون رودرو مناظره کنین.
پاسخ:
دوست عزیزم نقد شما کاملا درست است .
راه جان دیگه ما شدیم مزدور؟ کی شناسایی کرد این منتقد شهرمون رو؟ می شناسیش بگو ما هم بدونیم ما کی هستیم؟
طروات ما چیشه مگه؟ طروات شما خوبه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منقد مثل شما ندیم کجا انتقاد کردین بگید ما هم بریم نگا کنیم؟ من میکوبم ؟ کجا رو مگه من داعشم ؟ من چکش خوبی هستم هرچی میخ سر راهم باشه میکوبم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از جمله افرادی که اینجانب را مزدور می خوانند مثل شما راه جان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
باز هم فری گیت 
نمی دانم چرا این چوبان نمی رود دنبال پرورش گوسفند های خود و مشغول به هم زدن جامعه و خود را همه فن حریف نشان دادن است.
کسی می داند چرا؟
چوپان برازنده نیست چون چوبان شرافت دارد بر این سیچان از همه جا بی خبر . من به خبر هستم نه این خان ما.....................................
فقط عادت دارد از تایید نظرات اینجانب سرباز زند و چون ................................... TASU کسی نیست جزء خان سیچان ما سردسته همه سیچان های بزدل. وقتی عصبی می شود دست به انتشار آی پی من میزند . و من را با آغ داش یکی میپندارد و این از دید ناقص این شخص نشئت می گیرد. و خود را یک وبلاگ نویس حرفهای میداند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی من بعید میدان او یک آماتور هم نیست چه برسد به حرفه ای !!!!!!!!!!!!!!!!! جزء ثبت نمره با چیز دیگری درگیر نبوده و از سیاست شهر و شهرداری چیزی نمی داند و کارش بازی با نمره های بچه های مردم است .
وقتی برای یارو( یاور که خودش اسم گذاشت ) جواب نوشتم ازتایید سرباز زد.
پاسخ:
مردم همه بوق  بعداً شما عالم الدهر .
یادم نمی  آید ادعایی  داشته باشم .
بنده هر نظری  را تایید نمی  کنم . نظری  که توام با بی زاکتی  و بی  ادبی  باشد جایش  زباله دانی  است . احترام گذاشتن را همه بلد نیستند بر عکس  زیاد حرف زدن .
به خبر جان من منم نه خان چوبان.لطفا و خواهشا توهین نکن.
شدی همانند همان شورایی که با بی ابرویی به آغ داش توهین کرده،شمام انگار داری راه ایشون رو پیش میری
پاسخ:
دوست عزیزم حقوق  زمانی  حقوق  است که مال ماست  پس  وقتی  مال دیگران است زایل کردنی است درست مثل آمریکا
مثل آزادی  بیان که فقط  مال ماست . مثل  حق  اعلام نظر و . . .
خان دوهزاریمو امروز گم کردم،مهمون داشتم از ولایت،نتونستم بهش خوب برسم حالم بده،الانم متوجه نشدم،یه امشبو ساده تر بنویس متوجه بشم،معذرت
پاسخ:
چشم .عذر  می  خواهم .اگر  نظر قبلی  مد نظرتان باشد :
توهین و فحاشی  کاری  است بد زمانی  که بر علیه دوستان استفاده شود  اما زمانی  که دوستان  استفاده کنند  کاری  است بسیار  زیبا .
این نظر دوستان است چنانکه توهین ها و بی  ادبی  های  خود را انتقاد تصور  می  کنند .  و اگر  کسی  انتقادی  از  ایشان کند  سریعا با گروه لیان شامپو به سویش  حمله ور  می  شوند .
راستی خان؟این فریگیت ماجراش چیه؟؟؟؟
پاسخ:
این یک فیلتر  شکنی  هست  که هر وقت خوششان بیاید استفاده می  کنند و هر  وقت خوششان نیاید استفاده نمی  کنند  لزوما برای  تغییر آی  پی  و نظر دادن با نام های  مختلف  پس  به ما ربطی یوخدی  !!!!
یعنی هرکی از اون استفاده کنه ip رو نمیشه زد؟؟؟کجا میفروشنش؟چنده؟؟ دونه ای میدن؟،؟
کیا هستن ای لیانشامپوها؟خخخخخخخ
پاسخ:
یه سرچ کنی  میاره . باید دانلو کنی  .  بعد قبل از  وارد شدن به سایت ها این برنامه رو اجرا می  کنی  و از  طریق اون وارد هر  سایتی  که خواستی  بری  می شی.  کسی  که  می  خواد با هر  اسمی  نظر بده از  این فیلتر  شکن استفاده می  کنه  وگرنه برای  وارد شدن به سایت هایی  که فیلتر  نیست  فیلتر  شکن مفهومی  نداره .
عجب چیزیه
ساخت کدوم کشوره؟
پاسخ:
بهتره از  استفاده کننده هاش  بپرسیم !!!!
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۲ رسول ماشاالهی
برادر عزیز شرمنده ایا به نظرات ارسالی توجه کرده اید که هیچکدام باتیتر ومتن انتخابی وموضوع مد نظر شما اصلا مرتبط نیستند
ومتاسفانه خواسته ویا ناخواسته خودرا بانظرات غیر مربوط همراه ساخته واز اصل خواسته خویش بکلی دور شده اید ویا بهتر است بگویم دور کرده اند.....
ایا بهتر نیست مسایل حاشه ای را کنا رگذاشته و نگذارید وبلاگتان برای بعضیها محل چت کردن را تداعی کند؟؟؟
پاسخ:
جناب  ماشاالهی  حرفتان کاملا صحیح ومنطقی  است و از  قضا  به فکر  ضعیف خودم هم می  رسد . اما  بعضی  از دوستان اتهاماتی  بر ما وارد می  کنند که چاره ای  جز  دفاع از  خویشتن در  این مقال نیست .
چشم .
جناب ماشالاهی شمارو دوس دارم
خوبه این حرفو به اغ داشم بگی
هر وخ میریم پای مقاله هاش انگار مجلس عزاداریه،یکی از غم میگه ،یکی لعن میفرسته،یکی فوش میده ...
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۶ رسول ماشاالهی
tasuمحترم خان چوبان و اغ داش رویه وبلاگهای خبری وانتقادی را پش گرفته اند وانتظاری جز این نباید داشت ولی اگر اغ داش هم باکسی دوبدو کرد مطمعن باش مینویسم

ببین چه کسانی پرچمدار تسوج شده و با بعضی از نوشته ها تیشه بر ریشه شهر می زنند و چه افاضات و نظرهایی مطرح می نمایند که آدم متحیر می شود یاللعجب

تا زمانی که دکتر نوروزی در مسند هست تسوج بهداشت ودرمان نخواهد داشت حلا به فکر نماینده شدن هم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی