loop="-1" > مجتمع چند منظوره شهرداری تسوج !!!!؟؟؟؟ :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مجتمع چند منظوره شهرداری تسوج !!!!؟؟؟؟

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ
با وجود طرح مشکل نا به سامانی  کمپرسی  های  حامل  کود حیوانی  در  همین وبلاگ و در  سال گذشته  همچنان مسئولان محترم شهر  در  بی  تفاوتی  مطلق به سر می  برند و این موضوع باعث  شده  آنها جرات آفتابی  شدن در  مرکز  شهر را هم پیدا کنند. .
از  مسئولان محترم می  خواهیم این موضوع را یکبار  برای  همیشه حل و فصل  نمایند .




۹۳/۱۰/۲۰
خان چوبان

نظرات  (۳۳)

واقعا وقتی این تصاویر رو می بینم یادم میره تسوج و مردمش چقدر خوبن و اینجا رو با روستای قره قشلاق اشتباه میگیرم .
دانشجو از ارومیه .
وووووووووووووووای بر شورای شهر مخصوصأ هم محله ای ما که سکوت کرده است!!!!!!!!!!!

عبدالله از تو بعیده
سلام ...فکر میکنم هنر عکاسی شما بهتر از هنر نوشتاری شماست این عکس ها نشان میدهد که کسی سود و زیان برنامه ای را در تسوج نمی سنجد ..این عکس ها فریاد میزنند که : حوضی که اب ندارد قورباغه را مخواهد چه کار؟ این قدر هزینه های فرعی برای کار بی حاصل یعنی چه؟
پاسخ:
این هم نظری  است بسیار  محترم . بنده سعی  میکنم از  این صحنه کنار  بروم نمی  دانم چرا نمی  توانم  دوست عزیزم شما دعا کنید که موفق  شوم .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اغ داش جان برو به اختشاشت برس تو را چه به کار کشاورزی تو کارت جو سازی و حمایت از د**های دیروز است
واقعا خوب بود شهری شرقش شبستر ونخبه کش تسوج وشمالش مرندو غربش سلماس باشد اخ ..اشش چه شور میشود در میدان میوهاش پخ می فروشند
ماشینها را دیدم یاد خاطره ای افتادم در ارومیه در دادگاه بودم برای چک برگشتی فردی را اوردن که از اموال شهرداری سرقت کرده خلاصه بعد از جرو بحثهای فراوان اخرش متهم به رییس دادگاه گفت اقای رییس دادگاه انطوری با من رفتار میکنی انگار من از شهرداری ماشین الات دزدیم بابا من از شهرداری پخ دزدیم برای دو تا گلدان خانه
پاسخ:
جالب  بود . ممنون 
وبلاگ بسیار خوبی دارین قلمتون در عین سادگی زیبایی خاصی داره . ممنونم
دو سه بار با همسایه دیوار به دیوارمون بچه ها رو به این پارک بردیم ولی متاسفانه یه بار با صحنه ای عجیب روبرو شدیم .
دو تا مرد سر قیمت ...... با هم جر وبحث می کردن و در حضور ما به هم حرف ها و مثل های رکیکی می زدند . واقعا جلوی بچه هام خجالت کشیدم . امیدوارم که شهرداری اونا رو به یه جای دیگه که کم تردد و مخصوصا محل تردد بچه ها و خانوما نباشه ببرند .
جای این ماشینهای حاوی کود طبیعی میتواند مال میدانی باشد
چرا مسئولین شهر تسوج نمی تونن حداقل ظاهر سازی بکنند . با وجود این همه مشکل تو شهر اینا هم یه زشتی خاصی به شهر دادن . فکر کن کسایی که مهمان شهر هستند با دیدن این ها چه فکری می کنند .
آقای خان چوبان شما کاملا در اشتباه هستید . چرا بد به قضیه نگاه می کنید .
ببینید اینها هر سه لازم و ملزوم همدیگر هستند . اگر یکی نباشد دیگری هم نخواهد بود .
اگر پهن نباشد نه پارکی خواهد بود و میوه ای
اگر میوه نباشد میوه فروشی نخواهد بود و در نتیجه طرح سامان - دهی میوه فروش های سیار نیز نخواهد بود .
اگر میوه فروش های سیار نباشند بچه ها میوه نمی توانند میوه بخورند و در نتیجه مریض می شوند و نمی توانند تاب بازی و سرسره بازی و الاکلنگ بازی کنند .
اگر آنها مریض شوند مدرسه ها بسته می شوند و آموزش و ژرورش باید همه معلمان خود را اخراج کند .
تازه شهردار هم بدون میوه مریض خواهند بود و نمی توانند فکر کنند .
همچنین زحمت کشان شهرداری هم مریض بشوند و شهرداری بسته شود شما و آغ داش نیز بیکار می شوید .
بنابراین اگر میخواهید به کار خود ادامه دهید ،نیمه پر لیوان را ببینید نه نیمه خالی آن را
تازه من خیلی فاکتور گرفتم
پاسخ:
عجببببببببببب!!!!!!!!!!!
باسلام مستدعی است اقای دل ارام نیز نظر خود را دراین مورد اعلام نمایند میتواند کارشناسی باشد
بسم هو ...
ورژن جدید " لینک های تسوج" افتتاح شد . با امکان مشاهده پروفایل مدیران وبسایت ها و وبلاگ های عضو ..
وبلاگ شما نیز در این لینکستان لینک شد .
منتظر نظرات – انتقادات و پیشنهادات شما برای هرچه بهتر شدن هستیم ...
به امید موفقیت شهرمان
یاعلی
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۹ محمدعطاری
واقعاحسرت می کنم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خان چوبان یک کمی از هنر نوشتن و فن بیان و تهمت نزدن به این و آن را به دوست قدیمیت آ* *** یاد بده
پاسخ:
نظر لطف شما به بنده  مرا شرمنده می  کند ضمن اینکه خود نیز  از  هجمه به یک نفر  به روش های  مختلف متاسفم اما به حسن نیت دوست قدیمیم شک ندارم . 
با عرض سلام و خسته نباشید
یه خواهشی از شما دارم می تونید سوابق اجرایی و پست های قبلی آقای شهردار رو برامون بزارید
باتشکر
پاسخ:
باید از  خودشون بپرسیم  ولی  تا اونجا که من اطلاع دارم به جز  حضور  در  شهرداری  گوگان  سابقه اجرایی  ندارند البته باید بیشتر  بپرسیم .
قبل از  اومدن ایشون به تسوج  این یکی  از نقطه های  ضعف ایشون به عنوان گزینه شهرداری  تسوج بود و ما هم به اندازه کافی  و شاید بیشتر  از  محدوده وظایفمون به این موضوع انتقاد کرده ایم  اما متاسفانه بعضی  از  ما زمانی  که باید انتقاد کنیم می  خوابیم و زمانی  که باید حمایت کنیم از  ریشه می  زنیم  .
سلام . آقای خان چوبان از این وبلاگ دیدن فرمایید.
http://shabestari.blog.ir
سلام
یک نظر در وبلاگ آغ داش با همین عنوان نوشتم :
عنوان یاداشتی که در پایگاه خبری گلشن راز درج شده یک سوال در ذهن خواننده به وجود می آورد که پاسخ این سوال را میتوان در لابه لای مطلب ها و نظرات وبلاگ شما آن را پیدا کرد !!
بنده هم با نقد مسئولین درهر مقام و منسبی "البته نقد سازنده" موافق ام اما در مورد شهر تسوج شما و هر همشهری یک بازخوردی از این همه نقد و انتقاد که در رسانه ها و کوچه و بازار شده است بگیرید نتیجه چه می شود و ماه عسل این نقد ها چه شده است؟!!
متاسفانه فکر و اندیشه ما حول محور هایی میچرخد که هیچ فایده ای برای شهر و توسعه آن ندارد و میتوان به جرأت گفت : آسیبی به بدنه توسعه شهر محسوب می شود چنانچه ما هم اکنون شاهد روند محرومیت بیش از پیش شهر تسوج هستیم .
بنده یه عنوان یکی از فعالان رسانه ای و فرهنگی شهرستان شبستر و همشهری شما هیچ وقت , نقدی که باعث سوء استفاده برخی ها برای جلوگیری از آبادانی شهرم میشود را قبول نمیکنم!
من بیشتر ترجیح می دهم بازویی برای تمامی مسئولین شهرم و شهرستانم باشم تا کمک کنیم آبادی و رونق و توسعه به شهر هایمان بیاید و البته در کنار این کمک نقد سازنده و منصفانه ای هم میکنم تا کمبود ها و نقایص برطرف شود.

ضمنا " ادبیات من همیشه محترمانه بوده و خواهد بود "...
سلام . عجب جان : عجب به جمالت که باد به هر طرف می وزد ، سوق آن طرف را میگیری و می روی به آن طرف . نمی دانم ریگی خودت را فرض کردی یا مارا؟ یا شاید ریگی به کفشت هست ما خبر نداریم ولی من بد خبرم شاید سر در بیارم پس مواظب باش!!!!!!!!!!!!! اینکه من یک نفرم در آن شکی نیست . اینکه من مدیر وبلگ آغ داش هستم به قرآن در اشتباهی . گناه دیگران را نشور لطفاً . من هجمه گروهی نکردم به هیچ وبلاگی شدیداً در اشتباهی .من انتقاد کردم و بر روی انتقاد خودم هم پیدار هستم . من این مطالب را در چهر وبلاگ و سایت قرار دادم . که هرجا سر زدی به آن برسی.
پاسخ:
خدایا ......
گلشن جان !!!!!! بگرد دنبال مردان نیک تسوج عزیزمان مثال می زنم مثل آقای طاهری ، آقای جمالی، آقای دکتر برقی، دکتر اکبرلر ، فک نکنم در تهران کسی پیش آقای دکتر برود و دست خالی برگردد . فک نکنم هیچ یک از آنهای که نام بردم ، تا حالا به یک تسوجی بی ادبی کردن باشن . نگرد دنبال تخریب چی ، بگرد دنبال کسی از تسوج که بشود شهردار این شهر نرویم از جای دیگر شهردار بیارم . بگرد دنبال یک گل مثل گلهای گذشته که به آبادانی تسوج عزیزمان فکر کند . نه مثل این آقایان جزء تخریب مردم کار دیگری نداشته باشد . متاسفم برای شما آقای گلشن راز!!!!!!!!!
سلام خان چوبان یا چیچان ؟؟؟؟!!!!!!!!!!! : من مثل شما با هر بادی به یک طرف نمی وزم . من راه خود را گرفته ام و می دانم راهم درست است . میدانم درست حرکت میکنم . بهتر است ،خودتان تکلیفتان را مشخص کنید . خان چوبان فک کنم دارید دروغ میگوید ، من تا به حال به مدرک هیچ یک گیر نداده ام . و تسوجی و غیر تسوجی برایم فرقی ندارد . باید آن را به مدیریت شهر بقماریم که واقعاً لیاقت این پست را داشته باشد . در تسوج عزیزمان واقعاً افراد پر توانا وجود دارد که کارشان واقعاً مدیریت است .
پاسخ:
عزیز من وجود دارد . همین افراد پرتوان  همیشه خود را ثابت کرده اند  آماسی  وار 
ما هرگز  خود را قبول  نمی  کنیم گیله . همین من و تو . کدوم تسوجی  تا حالا تونسته تو تسوج موفق  بشه
مثلا دکتر  طاهری  رو ماحمود صدا می  کنیم و الی  ماشاا...
مگه کم حرف زدن پشت مرحوم جمالی  و طاهری  و حتی  آیت ا... موسوی
ما همون هایی  هستیم که  وقتی  آیت ا... موسوی از  نجف  آمد  تا کیلومتر  ها پیشوازش  کردیم  و بعدا پشت سرش  حرف ها که نگفتیم .
البته این همه تسوج عزیز را شامل  نمی شود ولی  بیر آلا دانا بیر  ناخیری  بیر بیرینه وورار 
سلام آقا گلشن:::::::::::: خدمت آقای گل و گلاب "سلام جان عزیز" آقا بیکاری مدیر آغ داش رو میکوبی؟ من که قسم خوردم مدیر آغ داش نیستم . نه باو ؟!!!!!!! رتبه بندی گوگل میگه خان چوبان و گلشن از آغ داش جلوترن؟؟!!!!!!!!! فک کنم چشات ایراد پیدا کرده ، به دکتر یه نشون بده گل آقا!!!!!!!!!مگه نمیدونی که با بازدید کردن روزی 200 بار هم فقط یه بار آی پی ثبت میشه . این نشون میده شما اصلاً به کامپیوتر و رایانه وارد نیستید و یه مزدور بیشتر نیستید . من به اوووووووووووووووو کردنت نیازی ندارم . من به عرعرررررررررررررر کردنت مثل خر نیاز دارم . برو گل پسر فعلاً حال و حوصلت رو ندارم .
من از به خبر بالا بی اطلاع : شما که دم از آی پی میزنی برو نگا کن.
آقای سلام : درسته من به خاطر تسوج و منافع آن گلویم را هم پاره میکنم تا حرف حق را به مردم برسانم . این پست خودش نشون میده بازدید کننده آغ داش بیشتر از 700 نفر میشه . هرجا مقاله آغ داش میاید می تونه بازدید کنند را بیشتر کنه و هر جا سخن از آغ داش میشه بازید میره رو 1000 و بالاتر . ببین از وقتی مقاله مسخره گلشن در این سایت گذاشته شده ، بازدید کننده این سایت هم زیاد شده . من پشت افکار آغ داش هستم . چون احساس می کنم در مورد شهر و شهرداری حرف های قابل قبولی می زند . و تا زمانی که مدافع شهر تسوج باشد من نیز پشت ایشان هستم . من نمیدونم منظورت از اووووووو کردن چیه!!!!!!!!!!!! از پیل دسته چیه!!!!!!!!!!!!!! ،آشنا داند صدای آشنا پس لطفاً در این مورد با یکی از مدافعان حقوق حیوانات تماس بگیرد!!!!!!!!!!!!!!!
این به خبر اون به خبر قبلی نیست ، خان چوبان مواظب باش . خیلی مواظب خودت باش...........................
پاسخ:
تهدید به قیافت نمیاد اما شیطنت چرا . چشم مواظبم
خان سیچان: فلفل نبینه چه ریزه بشکن ببین چه تیزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به قیافم تهدید نمیاد ، ولی هر کاری بگم عملیش میکنم . امتحانش مجانی سیچان جان!!!!!!!!!!!!!!!!! دست شیطون رو از پشت بستم . ولی به پایی شما نمیرسم اهریمن زمان................................
پاسخ:
  و همین ما هستیم که دم از  جامعه مدنی  و احقاق  حق  و  دموکراسی  و حق  انتقاد و آزادی  بیان و  حرمت تحصیل مال غیر و  . . .  می  زنیم و به وقتش  تهدید می  کنیم و از  ریز انگاشتن فلفل بر حذر  می  کنیم و توصیه و جمع کردن حواس  می  نماییم و  می  گوییم مواظب باش  . همین ما هستیم که بزرگ شده روزی  می  شویم همچون رحیمی   که می  گفت مال غیر اخه اما  در  عمل  مال 78 میلیون ایرانی  رو هاپولی  هاپولی  می  کنه .
به خبر

آمریکا  آمار 65.49.68.183
به خبر

آمریکا  آمار 65.49.68.195
به خبر

آمریکا  آمار 65.49.68.172
اغ داش
آمریکا  آمار 65.49.68.186
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
متاسفم خان چوبان . ولی این تهدید نیست . صد بار گفتم من آغ داش نیستم . دارم دنبال این می گردم ببینم واقعاً کار شما در مورد انتشار آی پی ها ، اون هم دروغین قانونی بوده . دعا کنید قانونی باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . وگر نه تو بد دردسری خواهید افتاد . فقط به پا نچای...................................
به پا سکته هم نکنی .....................................
**** ****** هم بی خیال این قضیه بشه من دست بردار نیستم . این رو مطمعن باشید .
پاسخ:
در  خدمتیم .

با سلام
خسته نباشید میگم هم به دوست خوب خودم آقای به اصطلاح خان چوبان و هم به همه ی دوستای دلسوز شهر که همشون یجورایی پیگیر مشکلات شهرمون هستن
از اون جایی که زیاد اهل جنگ و جدال نیستم و خوشمم نمیاد از این جبهه گیری ها و بنا بخاطر اینکه هر روز چندین نفر میان و نظر می پرسن در مورد آی پی و وبلاگ و از این جور چیزا منم ناچار شدم بیام اینجا یه پیامی بدم تا یکم موضوع روشن تر بشه البته از نظر وبلاگ نویسی
درسته متن طولانی میشه اما ناچار باید نوشت
وقتی تازه ای دی اس ال به شهر ما میومد و هر روز ده ها نفر به لیست ای دی اس ال داران اضافه می شدند ما همیشه نظرمون این بود قبل از اینکه بیاد وبلاگ نویسی رو شروع کنه یدوره فرهنگ نت رو بگذرونیم اما از آنجایی که مثل همه ی کارها اینبار هم با خودمون تعارف داشتیم و گفتن زشته اینجور چیزا معنی نداره شما چی فک کردین !!
به هر حال اولا همیشه فرهنگ نت رو بلد باشیم و آگاه باشیم که ایمیل چیه وبلاگ چیه و سایت چیه که متاسفانه بعضی از دوستا هنوز معنی این سه تا رو با هم قاطی میکنن
کسی هم بگه فرقی نداره تشریف بیارن توضیح بدم فرقشون رو از زمین تا آسمون فرق داره !
به هر حال میگذریم
اما دوما این روزا همه حرف از آی پی میزنن و دنبال عوض کردن آی پی خودشون هستن
متاسفانه کاملا در اشتباه هستن
هر کس به محض وصل شدن به نت آی پی جداگانه بهش اختصاص یافته میشه که بعضی میرن با فیلتر شکن و نرم افزار های آپی عوض کن تغیر میدهند و فک میکنن هیشکی دیگه ایشون رو پیدا نمیکنن و بعضی ها میگن آی پی من با آی پی فلانی اشتباهی یکی شده که عمرا همچین اتفاقی بیفته سخت در اشتباه هستن العاقل یکفر و بالاشاره
و در آخر قاطعانه میگم هیچ چیزی تو نت مخفی نیست
پس مراقب رفتار اینترنتیمون باشیم که برامون مشکل پیش نیاد

و حرف آخر اینکه قبل از اینکه شروع به وبلاگ نویسی کنید حتما یه اطلاعات حداقل مختصر در مورد جامعه مجازی ( مرورگر ، آی پی ، کدهای اچ تی ام ال ، وبلاگ ، ایمیل ، وب سایت ، پلیس فتا و ... ) داشته باشیم که من شخصا حاضرم (با اینکه خیلی مقدماتی یچیزایی بلدم ) هر چی رو در این موارد بلدم در اختیار شما قرار بدم

(( این نظر رو هم تو وبلاگ آغ داش قرار دادم ))

و امیدوارم همیشه حالتان خوب باشد.


پاسخ:
ممنون و خسته نباشید .قبلا از  حسن نیتتان تشکر  می  کنم .
از  اینکه این همه اطلاعات رو یکجا و مجانی  در  اختیارمون قرار  دادید ممنون .
اولا ما الان شما رو از  کجا پیدا کنیم اینارو بپرسیم ؟
دوما کدام گزینه صحیح می  باشد :
 العاقل یکفر  بالاشاره یعنی  عاقل  با اشاره ای  کافر  می  شود ؟؟؟
العاقل یکفی  بالاشاره   یعنی  عاقل  را اشارتی  کافی  است .

آقا سلام ، سلام کلیه کابران سلام . : من به خبر یکی از اهالی تسوج عزیزمان هستم . وچند شخصیتی و یا چند اسمی نیستم. با توجه به اشتباه خان چوبان و اقدام به نشر آی پی آغ داش و به خبر و با توجه به اینکه هر دو آنها از یک فیلتر شکن استفاده نموده اند و با توجه به اینکه فیلتر شکن مورد نظر فیلتر شکن فری گیت می باشد . و فیلتر شکن فری گیت یک فیلتر شکن جاسوسی می باشد که خان چوبانف به آن خیلی آشنا میباشد .!!!!!!!!!!!! برای کلیه آی پی ها یک آی مشخص را نشان می دهد و امتحان آن برای شما خیلی آسان است . بروید و فیلتر شکن فری گیت را دانلود کنید ، بعد از باز کردن فری گیت بروید و آی پی تان را از مای آی پی چک کنید . متوجه خواهید شد ، آی پی شما با آی پی های که الان در وبلاگ خان چوبان وجود دارد یکی است . و این است بدبختی خان چوبان و بی فکری خان چوبان !!!!!!!!!!!!!!!!!!
از آقای ح . ت . غ تشکر می کنم که حرفای اینجانب را به گوش گلشن راز و خان سیچان رساند . تا شبه و شکی نماند.
پاسخ:
ممنون از  روشن گریتان . از  اینکه اینقدر  هماهنگی  به خرج داده اید و حتی  در  انتخاب  فیلتر  شکن هم چون دو قلوهای  افسانه ای  عمل  کرده اید و از  اینگونه فیلتر  شکن های  جاسوسی  بهره می برید بنده در  شوکی  عمیق  فرو رفته ام  .
بیر دانا به خبر  بیر  ناخئری  بیر بیرینه وورور  گوروسوز؟؟؟؟؟؟

بیر بی فک مثل خان سیچان ، که واقعاً چوبان اسم برازنده برای اوست . کل رسانه را بهم میزند تا بدبختی و بی فکری و نادانی خودش را اثبات کند .
خوب است عقب کشی یک نادانی مثل تو تا دیروز مگفتی آغ داش و به خبر یک نفر هستن . حالا چه شده میگویی دوقلو های افسانه این از بی فکری و کوته فکری تو د دوست سایبریت می باشد . مواظب باش دوست سایبریت سر تو را به باد ندهد . در ایران نزدیک نصف بیشتر مردم از فیلتر شکن فری گیت استفاده میکنند و این جای تعجب نیست دو نفر از یک فیلتر شکن استفاده کنند . این از ضعف تیم سایبری شماست که ندانسته یک رسانه را به آتیش می کشد تا خودش را تبرئه کند در حالی که وقتی بلد نیست نابود می شود .
پاسخ:
و به نقل از  هنرمند  عزیز  بابک نهرین :
دور  اول  شیطان گیرمه منیم جیلدیمه !!!!!!
شرمنده آموزگار! ینمره ازم کم کنین اشتباه املایی ( تایپی ) شده

و در ضمن هر کسی یکم اهل وب گردی باشه حتما میشناسه ما رو

خداوند یار و نگهدارتان باشد

حسین 87

پاسخ:
حسین آقا ارادت داریم . صبح شک کردم تو باشی  ولی  از  اونجا که اینجا  انواع و اقسام اسم ها انواع و اقسام حرفها  را رد و بدل می  کنند شک  کردم . آخه شک شده کار  همیشگی  ما .
میدونی  که فضای  مجازی  و انواع روبه صفتی  ها
یک تسوجی
با عرض سلام و خسته نباشید
یه خواهشی از شما دارم می تونید سوابق اجرایی و پست های قبلی آقای شهردار رو برامون بزارید
باتشکر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام شهردار محترم سوابق اجراییشون فقط در زمینه ی نصب پوستر چراغانی کردن و اینجور چیزاس و سوابق اجرایی در زمینه های ساخت و ساماندهی مشاهده نمی شود اگر به تراکت های ارائه شده در زمان انتخاب به عنوان شهردار مراجعه کنید معلومه که سوابق اجرایی دیگری ندارند

حسین جان: در آن شکی نیست که هر کس آی پی جداگانه ای دارد و موقع وصل شدن به اینترنت آی پی دریافت میکند . ولی وقتی یک نفر از فیلتر شکن استفاده میکند فقط و فقط پلیس فتا میتواند ره گیری کند واون هم با استفاده از دستور مرجع زیر صلاح و دادگاه نه که خان چوبان به خودش بگه من کشف میکنم من خیلی بلدم دوست سایبری من می تواند به دست بیارد . پس همه این های که ایشان در وبلاگ خودشان قرار دادن شدیداً اشتباه و از نظر اخلاقی مشکل دارد . باید نسبت به اصلاح خودشان اقدام نماینند..................
پاسخ:
مراجع زیر صلاح یا مراجع ذیصلاح ؟؟؟؟
بابا من کوچیک همه شما هستم .
البته با هر  بار  اتصال تنها اعداد نهایی  آی پی تغییر پیدا خواهد کرد نه کل آی  پی  .
دوست عزیز نمی  دانم از  اینکه  این همه به حواشی  پرداخت می  کنید چه نیتی  دارید . اما نیت ما فقط  برداشتن باری   آن هم شاید  از  دوش شهر  و منطقه محروممان است .
همین که روزی  اندکی  مثمر  ثمر  باشیم برایمان کافی  است .
این را هم بگویم که جواب  تهدید و تخریب  های شما چیزی  جز  افشای  آی  پی  نبوده است  و اگر  اندکی تفکر  نمایید  و منصف  باشید شاید حق  را به بنده بدهید و گرنه اینکه انتظار  داشته باشید  شما تهدید و تخریب  نمایید و بنده  دست روی  دست بگذارم  انتظار  بیهوده ایست .
فکر  می  کنم  که کاملا توجیه شده باشید . اگر  نه مشکلی  دارید .
باز خبر بدی از شبکه بین اللمللی به خبر:
چه خوب یه کار خوبم از شورا دیدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این بار طرح استیضاح به زمین انداخته شد . ولی با کار شکنی دو نفر از اعضای شورا این طرح مانند سیب زیر درختی به کارخانه کنسانتره سازی مشارکتی تسوج رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وای بر ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا فحاشی آقای x به یکی از اعضای رسانه کار درستی است؟ وقتی شما دارید حمایت میکنید خان عزیز این طور اتفاقات عادی می شود ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی