loop="-1" > بایگانی مرداد ۱۳۹۳ :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

چندی  است که مشکل  آب  در  تسوج نقل و نبات هر  محفلی  است . چندین سال است این مشکل مردم محروم و مظلوم تسوج را درمانده کرده است . بسیار  مطالب  در  خبرگزاری  ها و وبلاگ های  انتقادی  درج گردیده و چندی  قبل از  خان چوبان هم منتشر گردید ه اما همه چیز مثل سابق است .ساعت های  متمادی  آب  تسوج قطع است از  کله سحر  تا نیمه شب  و حتی  آنطرف تر  .

مردم روزه دار  با مشکلات فراوان روبه رو هستند و مسئولانی  که فقط  وعده می  دهند . وعده های  سر خرمن .

وقتی  روزه داری  تا  ساعت سه شب  منتظر می  ماند تا آبی  بیاید و غسلی  کند تا  اگر  لطف مسئولان شامل حال او گردد ، بتواند روزه اش  را بگیرد احتمالا کمی  آنطرف تر  مردم مرفه مرکز  شهرستان چند ساعتی  است که  خواب نازشان را می  کنند .  جایی  که به گفته مردمش  هرگز  در  سال 93 آبی  نرفته است . و این یعنی  عدالت شیعه علی  (ع) که اسوه  عدالت نه تنها شیعیان بلکه یهودیان و  مسیحیان و ......... ولی  چه فایده که عدالت فقط  کلمه سنگینی  است که هر  روز  ملعبه دست مسئولین محترم  گشته تا مردم روزه دار بی  آب  را باز  بپیچانند .


۳ نظر ۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۸
خان چوبان