loop="-1" > بعد از نه ماه " فقط مقدمه "!!!!!! :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

بعد از نه ماه " فقط مقدمه "!!!!!!

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

چند روز  پیش  مطلبی  در  خصوص  پیگیری  وعده های  شورای  محترم شهر  تسوج  منتشر کردیم و مواردی  را  خدمت شورای  محترم شهر  و شهردار  عزیز یاد آور  شدیم . هر  چند شورای  عزیز شهر و شهردار  عزیز تر دقیقا همانگونه که انتظار  می  رفت  عمل  کردند و با صبر و شکیبایی  در  مقابل انتقاد ها  پاسخ گو بودند ولی  این پاسخ گویی  ها فقط  در  سایت شهرداری  در  یک مورد  به صورت غیر شفاهی  مطرح گردیده  که دقیقا عین آن خدمتتان درج می  گردد : 
 منبع این مطلب  سایت شهرداری  تسوج است .




این پاراگراف از  مطلب  قبلی  کپی  گرفته شده است : 

((همگی  شاهد تلاش  و کوشش  شورای  اسلامی  شهر  برای رفع محرومیت ها از  جلوه این شهر  محروم  هستیم ولی  در  این برهه از  زمان که حدود 9 ماه از  شروع کار گذشته است ، به جز  حل  مشکل غسال و غساله و  همچنین تغییر در  نورپردازی  بعضی  خیابان ها و همچنین ادامه کار " اداره برق " و شهردار قبلی در  اجرای طرح روشنایی  خیابان ساحل جنوبی  چیزی  به چشم نمی  آید .))
نه تنها خان چوبان بلکه مردم شریف تسوج و دیزج شیخ مرجان  از  فعالیت و زحمات  فراوان شورای  اسلامی  شهر  و شهردار  عزیز غافل نیستند لیکن چیزی  که انتظار  می  رود  به واقع پیوستن این مکاتبات است انشاء  الله . 
مسلما از  این گونه مکاتبات در  سنوات قبل و در  زمان شهرداران قبلی  و نمایندگان محترم و شوراهای  قبلی  نیز انجام گرفته بود ولی  چیزی  که اهمیت کار  را نشان خواهد داد و  نام بانیانش  را در  اذهان ثبت خواهد نمود  تحقق امر  و عملیاتی  شدن  قضیه است که منتقدین نیز به همین قضیه اشاره کرده اند . 
در  واقع مکاتبه از  ملزومات و مقدمات وقوع عمل است و این یعنی اینکه  زحمات و تلاش  شورای  اسلامی و شهردار  هنوز  به بار ننشسته است  و  تا رسیدن به نتیجه فاصله دارد  . 
الا ایحال  از  شورای  اسلامی  شهر  و شهردار  گرامی  تقاضا می  شود  علی  رغم همه کمبود ها و سختی  ها  برای  رفع محرومیت از  جلوه این شهر  بیشتر  تلاش  نمایند . 
خادم مردم تسوج - خان چوبان 
..................................................................................

قورویوب دارداماریم ، گؤرنئجه قانسیزلامیشام

حؤصلم یوخدوبیرایش گؤرمه یه جانسیزلامیشام

قمه قداره لر آلتیندا چیخیبدیر بوجانیم

کسیلیبدیرامانیم ایندی امانسیزلامیشام

بیری بؤرکوم گؤتوروب باش جیغازیم لوت گؤرونور

خوتدا ، باشماقدا گئدیب آخ کی تومانسیزلامیشام




۹۳/۰۳/۱۰
خان چوبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی