loop="-1" > جلسه مخفی نماینده -طرحی نو در متعجب سازی مردم :: خان چوبان -تسوج

خان چوبان -تسوج

خان چوبان شخصیتی محق و همچنین مظلوم و سربلند در داستان سارای بود و شهر ما تسوج هم با اینکه محروم و بی نصیب مانده ولی سرافراز صحنه های تاریخ و رشید جبهه های حق علیه باطل است . به همین جهت نام این وبلاگ را خان چوبان انتخاب کردیم.
تسوج شهری در میان استان های آذربایجان شرقی و غربی که قدمتی به اندازه تاریخ دارد ولی جمعیت و وسعت فعلی آن یک دهم جمعیت تاریخی آن نیست .
این وبلاگ فقط و فقط برای بیان محرومیت ها و دردهای این شهر و همچنین بخش تسوج (با 151 شهید) فعالیت می کند و نویسنده آن از هرگونه وابستگی به شخص یا گروهی مبراست .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

جلسه مخفی نماینده -طرحی نو در متعجب سازی مردم

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ق.ظ

بعد از  اینکه  جناب  آقای  کد خدا "نماینده" با  مصاحبه های   عجیب  و غریب  و نا مربوط  به مشکلات شهرستان  باعث  تعجب  مردم می گردید !!!!!!!  مردم از  ایشان خواستند در  متعجب  کردن مردم طرحی  نو دراندازد و  ابداع از  خود نشان دهد ،

دیروز  کدخدا "نماینده"  به طور  خودجوش  و ناخود آگاه  تصمیم گرفتند که  صبح از  تسوج دیدن کند و برای  مردم /شوراها  سخنرانی  کند و  کارنامه خود در  این دو سال و اندی  خدمت بی  کران  را گزارش  دهد  اما کدام مردم /شوراها  خدا می  داند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و این جلسه مخفیانه برگزار شد

چون 98% مردم اصلا از  آمدن کد خدای گرانقدر خبر نداشتند . از  جمله آن 98% شوارای  محترم شهر  تسوج بودند  که گویا ماموریت بودند که یه دفعه ای  و به صورت ناخودآگاه  کد خدا"نماینده "پر تلاش  شهرستان تشریف فرما شدند و برای  شوراهای  بخش  تسوج سخنرانی  کرد . این اقدام به قدری  خودجوش  بود که  فقط  یکی  از  شوراهای  شهر در  آنجا شرکت کرد و از  سخنان کد خدا "نماینده"  بهره مند شد. 

لازم به ذکر  است که این جلسه کاملا یک دفعه ای  ، بعد از  مدتی  بسیار مدید رخ داده که این خود نیز در اجرای  طرح متعجب سازی مردم موثر بوده است. 

ظاهرا که جلسه به قدری  امیدوار  کننده بوده  که بنده خودم تا صبح خواب  عمران و آبادانی  شهر  رو دیدم . 

انگار  کد خدای  ما با وزیر سابق راه  بشین و برخواستی  داشته اند و یا اینکه سریال مدیر کل (همون سریال سوریه ای)  را تازگیها دیده اند .

من واقعا درمانده ام از  تصمیم خودجوش  دیروز  ایشون . دلیل این موضوع رو هنوز  نفهمیده ام . شاید جناب کد خدا "نماینده"  از  شلوغی  خوششون نمیاد و در  شلوغی  اذیت می شوند که اطلاع  رسانی  نکرده اند تا مردم هم جمع بشن 

شاید هم از سوالات مردم نگران بودند که مبادا مردم از  اقدامات دوسال و اندی  وکالت ایشان سوال و جواب  کنند .(البته مردم منطقه تسوج از  این قیبیل اتفاقات کم ندیده اند . همین چند روز  پیش  بود که مدیر کل آموزش  و پرورش  نیز یک روز  قبل از  بازنشستگی  و بعد از  اندی  سال مدیریت کلی  در  دقیقه 98 به تسوج آمد و  اتفاقا او نیز وعده و وعیدهایی زیادی  را دادند و در  آخر هیچکس  نفهمید منظور  او از  این آمدن چه بود ؟؟؟؟!!!!!!!)

ولی  از  یک طرف هم  کد خدا"نماینده"ما احتمالا تغییر رویه دادند  که  تازگی  ها در  مجلس  هم در  مورد محرومیت شهرستان خودشان نطق کرده  و این بسیار  امیدوار  کننده است چرا که تا بدین جا  هیچ وقت تاریخ نشان نداده بود که نماینده گرانقدر  ما  جز  در  مورد خودروسازان نطق بفرمایند .

تازه ایشون دیروز  در  مورد  مجتمع ذوب  آهن هم صحبت کرده اند که بسیار  امیدوار  کننده است ولی  چیزی  که برای  مردم تسوج  روشن است این که :

مردم تسوج دیگر  از  وعده و وعید خسته شده اند  لطف کرده از  این پس  طرح هایتان را در  بازه زمانی  مشخصی  بیان کنید تا دیگر   مردم شاهد وعده های  بی  عمل مسئولین محترم نشوند .

حال جناب  آقای  نماینده :  بهترین چاره برای  این درد بدبینی  به مسئولین  در  مناطق محروم همچون تسوج  این است که به یکی  از  وعده های خود عمل کنید  تا راه وعده وعید دادن برای  کاندیدا ها و نماینده ها و مسئولین بعدی  باز  شود. 

البته جناب  نماینده  ما بدبین نیستیم و اینطور  برداشت نشود که فقط  نیمه خالی  لیوان را می  بینیم ولی  للهی  خودتان درباره این وضعیت قضاوت کنید ما چگونه خود را راضی  کنیم که اوضاع خوب  است در  حالی  که اوضاع زیاد هم خوب نیست . 

این شعر  یادمان نرفته : شکر  نعمت نعمتت افزون کند * کفر  نعمت از  کفت بیرون کند 

-----------------------------------------------------------------------------

گینه خان چوبانین دردی چوخالدی و گتدی داوارلارینا دردین دیه:

خان چوبان گِده ,گِده  بو  شعری اوخوردی:



بو گئجه غمدن آلیشدیم سنده بیلدین؟ بیلمه دین 

اود، دوتوب یاندیم چالیشدیم سنده بیلدین؟ بیلمه دین 


بیر دلی آشیق سازیندا سئزلیان بیر تئل کیمین 

اودلانیب،قوپدوم قاریشدیم سنده بیلدین ؟بیلمه دین 


گؤرنه حالدایدیم کی،سؤکدوم پرده اسراریمی 

تک سنه آشدیم ،دانیشدیم سنده بیلدین؟‌بیلمه دین 


بیراوشاق تک عالم رؤیاده سندن صوبحه تک 

اوینادیم، کؤسدوم، باریشدیم سنده بیلدین؟بیلمه دین 


با تشکر  - خان چوبان

۹۲/۱۲/۱۴
خان چوبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی